/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fe96b61c90510f77eead92471ccc63f1e.jpg)
Засновник Xiaomi зізнався, що купував автомобілі Tesla для детального вивчення їх технологій
Xiaomi швидко стала одним із найпопулярніших автомобільних брендів у Китаї, значною мірою завдяки тому, що вже є масовим і надзвичайно популярним брендом побутової електроніки. Їхні седан SU7 та позашляховик YU7 вже продемонстрували свою конкурентоспроможність, незважаючи на деякі початкові проблеми. Керівництво Xiaomi відкрито говорило про важливість навчання безпосередньо у конкурентів, таких як Tesla.Підчас нещодавнього виступу в Китаї генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь розповів, що на початку цього року компанія придбала три Tesla Model Y, розібрала їх та вивчила кожен компонент. Можна припустити, що Xiaomi провела аналогічну роботу з Model 3 під час розробки свого першого автомобіля SU7.Такий підхід не є унікальним для Xiaomi. У всьому автомобільному та інших галузях розбирання продуктів конкурентів є давнім методом аналізу. Виробники електроніки регулярно розбирають смартфони та процесори, а автовиробники купують автомобілі конкурентів, розбирають їх до останнього гвинта та вивчають все: від матеріалів та програмного забезпечення до виробничих технологій.Навіть Ferrari потрапила в поле подібних припущень після того, як нещодавно Xiaomi SU7 було помічено біля штаб-квартири бренду в Маранелло, що породило припущення про можливе порівняння з першою спеціалізованою електричною моделлю компанії.Лей Цзюнь заявив: “Ми купили 3 Model Y на початку цього року, розбирали деталі одну за одною та вивчали кожен компонент по черзі”.Протягом презентації в Національному конференц-центрі Пекіна Цзюнь висловлював схвалення щодо Tesla Model Y та показав порівняння Tesla та нової YU7. На відміну від багатьох інших генеральних директорів галузі, керівник Xiaomi не стверджує, що їхня остання модель значно перевершить хіт продажів Ілона Маска.Під час заходу Лей сказав присутнім: “Якщо ви не обираєте YU7, можете розглянути Model Y. Я не критикую Model Y. Model Y – це дуже, дуже видатний автомобіль”.Ще минулого місяця Лей звернувся до соціальних мереж, закликаючи тих, хто шукає новий електромобіль, розглянути варіанти поза межами Xiaomi та YU7, оскільки технологічний гігант стикається з величезною кількістю замовлень. Дійсно, протягом 18 годин після запуску YU7 Xiaomi отримала близько 240 000 замовлень, і деяким покупцям повідомили, що їм доведеться чекати понад рік, щоб отримати своє замовлення.Стикнувшись із цими затримками, Лей закликав покупців розглянути альтернативи замість того, щоб чекати в черзі. Серед його пропозицій були Xpeng G7, Li Auto i8 і, знову ж таки, Tesla Model Y.Відкритість керівництва Xiaodo щодо вивчення конкурентів та рекомендації інших брендів свідчать про зрілий підхід до ринку. Це демонструє, що компанія розуміє важливість задоволення потреб клієнтів навіть за рахунок власних короткострокових інтересів, що може посилити довіру споживачів у довгостроковій перспективі. Така стратегія також підкреслює, наскільки швидко електромобільний ринок Китаю розвивається та стає більш диверсифікованим, пропонуючи споживачам широкий вибір технологічно просунутих транспортних засобів.

