/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F93f92fd9885f02eab59d8ba60220ab78.jpg)
Facebook додає челенджі для фанатів та спеціальні значки для творців контенту
Facebook запускає функції , спрямовані на те, щоб наблизити шанувальників до їхніх улюблених творців: фан-челенджі та персоналізовані значки найкращих фанатів.
Функція «Челленджі для фанатів» дозволить творцям пропонувати своїм підписникам конкретні завдання. Підписники можуть взяти участь, створюючи відеоролик або публікацію у відповідь. Щоб заохотити більшу залученість та участь, певний хештег завдання з’являтиметься в таблиці лідерів, яка ранжуватиме роботи за кількістю отриманих реакцій.
Такі челенджі були популярними на платформах коротких відео, таких як TikTok та Instagram Reels, де користувачі могли брати участь у неформальних танцювальних челенджах або співати під популярні аудіокліпи. Facebook формалізує цей тренд у реальну функцію, створюючи цільову сторінку для конкретних челенджів авторів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F3d7843f7d3679302dba5c6d492def832.png)
В одному з прикладів Facebook пропонує кулінарному знавцю відсвяткувати осінь, запросивши шанувальників поділитися відео своїх улюблених рецептів із гарбузом.
Кален Аллен, автор контенту з 3,6 мільйонами підписників у Facebook, протестував цю функцію , пропонуючи фанатам створювати відео про свої мрії та цілі, в результаті чого було отримано близько 520 заявок. Meta каже, що за останні три місяці, поки функція тестувалася, фанати надіслали 1,5 мільйона заявок.
Facebook також дозволяє творцям контенту налаштовувати значки «найкращого шанувальника», які відображаються поруч з іменами користувачів, які найбільше взаємодіють з їхнім контентом. Тож замість того, щоб бути просто «найкращим шанувальником» Еда Ширана, ви можете бути «Sheerio», якщо це для вас. Інші знаменитості, такі як Карді Бі та Джей Балвін, також увімкнули власні значки.
Facebook загалом не вважається таким орієнтованим на творців, як Instagram, який нещодавно відзначив позначку в 3 мільярди активних користувачів щомісяця . Це радше те місце, куди ви пішли б почитати останні новини про велосипедні доріжки у своїй місцевій групі у Facebook, або де ви випадково зустрінете Ісуса зі штучним інтелектом .
Ці оновлення показують нам, що Meta хоче, щоб фанати серйозніше ставилися до Facebook як до платформи для взаємодії з творцями.
Ці функції розроблені для підвищення залученості — і цього разу з боку реальних людей. Минулого тижня Meta оголосила, що запровадить у своєму додатку Meta AI відеострічку, схожу на Reels , яка повністю складається з відео, згенерованих штучним інтелектом.

