Морські перевезення зерна: зріс попит на малотоннажний флот
Морські перевезення зерна: зріс попит на малотоннажний флот

Морські перевезення зерна: зріс попит на малотоннажний флот

Морські перевезення зерна: зріс попит на малотоннажний флот

Фрахтовий ринок Чорного моря входить у жовтень із тенденцією до зростання у сегментах хендісайзів і коастерів.

Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Ставки на хендісайзи піднялися ще на 1 $/т на всіх маршрутах з України, тоді як ставки на коастери зросли на 1–2 $/т порівняно з минулим тижнем. Варто зазначити, що попит на коастери наразі відносно вищий, ніж на судна типу хендісайз, особливо в сегменті дедвейтом 5–7 тис. т. У результаті фрахтувальники змушені й надалі підвищувати свої фрахтові ідеї, щоб покрити жовтневі відправлення коастерами або флотом хендісайз, тоді як ставки на панамакси залишаються переважно стабільними», — пояснює фахівець.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксів для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 47–48 $/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи до східного узбережжя Італії становить 25–26 $/т (+1 $/т за тиждень).

У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії піднявся до 35–37 $/т (+2 $/т).

Джерело матеріала
loader
loader