/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F19ff49f48a136637474d885d2dc97c52.jpg)
GM та Ford просять Трампа не надавати їхньому головному конкуренту значної переваги
Конкуренти General Motors та Ford закликали адміністрацію Трампа відхилити запит Stellantis щодо скасування або пом’якшення мита розміром до 25%, яке може стосуватися середньотоннажних пікапів Ram, вироблених у Мексиці. Суперники стверджують, що така пільга може надати Stellantis несправедливу перевагу та порушити рівні умови конкуренції.У квітні Міністерство торгівлі США розпочало розслідування щодо імпорту важких вантажівок, зосередившись на середньо- та великовантажних моделях для підтримки вітчизняного виробництва. Трамп нещодавно оголосив про 25% мито на важкі вантажівки, але ще не ухвалив рішення щодо імпорту середньотоннажних моделей, хоча раніше обіцяв зробити це до 1 жовтня.Stellantis активно лобіює свої інтереси щодо можливого мита на середньотоннажні вантажівки. Однак GM і Ford також тиснуть на уряд, вимагаючи не надавати Stellantis переваг порівняно з вантажівками, зібраними в США з імпортних компонентів, які вже обкладені митом.За даними Crain’s Detroit Business, Stellantis виготовив понад 200 000 середньотоннажних вантажівок Ram 2500 і 3500 на своєму заводі в Сальтільйо (Мексика) у 2024 році. Лише цей завод приніс компанії приблизно 13,8 мільярда доларів доходу минулого року. Нові мита можуть коштувати їй до 2 мільярдів доларів щорічного скоригованого операційного прибутку.Ford нещодавно підтримав мито адміністрації США на важкі вантажівки, що не дивно, оскільки всі свої важкі вантажівки компанія виробляє в Сполучених Штатах.Наразі невідомо, коли адміністрація Трампа ухвалить рішення щодо тарифів на середньотоннажні вантажівки.Ця боротьба за тарифні умови відображає глибші проблеми глобалізації в автомобільній промисловості, де виробники прагнуть балансувати між витратами, конкурентоспроможністю та політичним тиском. Мексиканські заводи, такі як Saltillo, стали ключовими ланками у ланцюгах постачання, але їхня роль може змінитися через торгові обмеження, що вплине не лише на прибутки компаній, але й на ринкові ціни для споживачів.

