GM та Ford просять Трампа не надавати їхньому головному конкуренту значної переваги
GM та Ford просять Трампа не надавати їхньому головному конкуренту значної переваги

GM та Ford просять Трампа не надавати їхньому головному конкуренту значної переваги

Конкуренти General Motors та Ford закликали адміністрацію Трампа відхилити запит Stellantis щодо скасування або пом’якшення мита розміром до 25%, яке може стосуватися середньотоннажних пікапів Ram, вироблених у Мексиці. Суперники стверджують, що така пільга може надати Stellantis несправедливу перевагу та порушити рівні умови конкуренції.У квітні Міністерство торгівлі США розпочало розслідування щодо імпорту важких вантажівок, зосередившись на середньо- та великовантажних моделях для підтримки вітчизняного виробництва. Трамп нещодавно оголосив про 25% мито на важкі вантажівки, але ще не ухвалив рішення щодо імпорту середньотоннажних моделей, хоча раніше обіцяв зробити це до 1 жовтня.Stellantis активно лобіює свої інтереси щодо можливого мита на середньотоннажні вантажівки. Однак GM і Ford також тиснуть на уряд, вимагаючи не надавати Stellantis переваг порівняно з вантажівками, зібраними в США з імпортних компонентів, які вже обкладені митом.За даними Crain’s Detroit Business, Stellantis виготовив понад 200 000 середньотоннажних вантажівок Ram 2500 і 3500 на своєму заводі в Сальтільйо (Мексика) у 2024 році. Лише цей завод приніс компанії приблизно 13,8 мільярда доларів доходу минулого року. Нові мита можуть коштувати їй до 2 мільярдів доларів щорічного скоригованого операційного прибутку.Ford нещодавно підтримав мито адміністрації США на важкі вантажівки, що не дивно, оскільки всі свої важкі вантажівки компанія виробляє в Сполучених Штатах.Наразі невідомо, коли адміністрація Трампа ухвалить рішення щодо тарифів на середньотоннажні вантажівки. GM And Ford Ask Trump To Not Give Their Biggest Rival A Big AdvantageЦя боротьба за тарифні умови відображає глибші проблеми глобалізації в автомобільній промисловості, де виробники прагнуть балансувати між витратами, конкурентоспроможністю та політичним тиском. Мексиканські заводи, такі як Saltillo, стали ключовими ланками у ланцюгах постачання, але їхня роль може змінитися через торгові обмеження, що вплине не лише на прибутки компаній, але й на ринкові ціни для споживачів.

Джерело матеріала
loader
loader