«Перший земельний інвестфонд» претендує на купівлю операційної компанії терміналу «Боріваж»
«Перший земельний інвестфонд» претендує на купівлю операційної компанії терміналу «Боріваж»

«Перший земельний інвестфонд» претендує на купівлю операційної компанії терміналу «Боріваж»

Перший земельний інвестиційний фонд подав до Антимонопольного комітету запит на отримання дозволу на купівлю терміналу «Боріваж». Про це йдеться в проєкті порядку денного засідання АМКУ 2 жовтня.

Йдеться про заяву від 18.08.2025 № 8-01/603-ЕКк про надання дозволу АТ «ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД «ПЕРШИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД» на набуття контролю над ТОВ «ТЕРМІНАЛ «БОРІВАЖ».

За даними Бюро економічної безпеки, власником терміналу «Боріваж» є компанія «Агротермінал Логістик».

В ухвалі суду, якою  термінал передали у власність Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами (АРМА) йдеться про те, що досудове розслідування встановило, що у 2016 році керівники ТОВ «Боріваж» разом із керівниками ТОВ «Агротермінал Логістик», ПриватБанком та іншими особами незаконно розпоряджалися морським терміналом. Він був у заставі Національного банку України.

В березні АРМА оглянуло зерновий термінал «Агротермінал Логістік», щоб в подальшому передати його в управління.

За даними YouControl «ПЕРШИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД» належить Артуру Золотаревському та Олександру Чорному. Також Золотаревський засновник компанії «Менора Агро».

В квітні в інтервʼю Latifundist.com Золотаревський, відповідаючи на питання, чи не виникало у нього бажання увійти в Боріваж разом із TАС, відповів, що в нього немає стільки грошей, щоб купити термінал.

«Чесно, у нас немає стільки грошей, щоб викупити Боріваж. Будь-яке рішення про придбання активу — це питання вартості, умов і партнерів», — сказав тоді він.

 Олександр Чорний, коментуючи дозвіл АМКУ на купівлю операційної компанії «Боріваж»:

«Дивіться, компанія «Боріваж» — це операційна компанія. Вона управляє терміналом, має відповідні дозволи та ліцензії на надання термінальних послуг, але не володіє самим об’єктом нерухомості, причалами чи майновим комплексом. Тому йдеться не про купівлю майна, а про актив у вигляді операційного управління. Для нас це важливо, бо такий актив дає доступ до портової інфраструктури, дозволяє посилювати трейдинг і логістику. Умовно кажучи, якщо компанія має ліцензії та можливість оперувати терміналом — це вже актив, і для нас він працює саме так».

Джерело матеріала
loader
loader