/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa2c656ed3e91c8253f8d7846ecbc593d.jpg)
Остання ідея Tesla для боротьби зі зменшенням запасу ходу пов’язана з гарячим повітрям, і це серйозно
Компанія Tesla продовжує дивувати своїми нестандартними рішеннями, і цього разу йдеться про патент на надувний спойлер, призначений для пікапа Cybertruck. Цей пристрій, який називають «надувним аеродинамічним дефлектором», може значно покращити ефективність автомобіля під час буксирування.Використовуючи технологію drop-stitch, аналогічну до тієї, що застосовується у надувних дошках для серфінгу, пристрій у згорнутому стані займає мінімум місця в кузові Cybertruck. Під час буксирування він надувається, формуючи клиноподібну конструкцію, яка продовжує лінію кабіни та лобового скла, простягаючись на кілька футів і закінчуючись перед заднім бортом.Основна мета цього винаходу — зменшити аеродинамічний опір, згладжуючи потік повітря над кабіною та причепом. Це дозволить збільшити запас ходу під час буксирування, що є критично важливим для електромобілів, особливо з урахуванням їх ваги та обмеженої мережі зарядних станцій.Tesla вже давно намагається вирішити проблему зменшення запасу ходу під час буксирування. Раніше компанія анонсувала додаткову батарею для збільшення дальності, яку планували розміщувати в кузові, проте цей проект було скасовано, незважаючи на попередні замовлення клієнтів.
Надувний спойлер може стати невеликим, але важливим кроком у покращенні ефективності Cybertruck. На відміну від скасованої батареї, ця розробка має потенціал для серійного виробництва, що робить її практичним рішенням для власників електричних пікапів.Застосування аеродинамічних покращень стає все більш актуальним для електромобілів, де кожен кілометр запасу ходу має значення. Технології, подібні до надувного спойлера, можуть стати стандартом для майбутніх моделей, особливо тих, що призначені для комерційного використання або активного відпочинку. Успіх цієї розробки залежатиме від її довговічності, простоти використання та реального впливу на енергоефективність в умовах експлуатації.
