/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F7e78710c3f715bb8ddd11f09da7f03bc.jpg)
Каліфорнія заборонила гучну рекламу на Netflix, Hulu та інших стрімінгових сервісах
Каліфорнія ухвалила новий закон, спрямований на зменшення гучної реклами на стрімінгових платформах, таких як Netflix, Hulu та Prime Video, який вимагає, щоб гучність реклами відповідала рівням звуку потокового контенту.
Згідно з текстом законопроєкту, з 1 липня 2026 року стрімінговим сервісам не буде дозволено «транслювати аудіо комерційної реклами голосніше, ніж відеоконтент, який супроводжує реклама».
«Ми чітко та голосно почули каліфорнійців, і очевидно, що вони не хочуть, щоб реклама була гучнішою за ту, на якій вони раніше насолоджувалися програмою», – заявив губернатор Ньюсом у прес-релізі . «Підписуючи законопроєкт SB 576, Каліфорнія зменшує цю незручність для потокових платформ, на які раніше не поширювалися правила щодо обсягу комерційного контенту, прийняті Конгресом у 2010 році».
Це законодавство розроблено за зразком Закону про зменшення гучності комерційної реклами (CALM), який у 2010 році забороняв транслювати аудіо телевізійної реклами голосніше, ніж транслюється телепрограма. Згідно з цим новим законодавством, потокові сервіси повинні дотримуватися тих самих правил гучності комерційного мовлення, що й традиційні телевізійні мовники в Каліфорнії.
Законопроєкт Сенату 576 був розроблений сенатором штату Каліфорнія Томом Умбергом, який посилався на скаргу свого директора з питань законодавства Зака Келлера про те, як гучна потокова реклама будила його новонароджену доньку Саманту.
«Натхненням для цього законопроєкту стала маленька Саманта та кожен виснажений батько, який нарешті приспав дитину, але потім гучна потокова реклама зводила нанівець усю цю важку працю», – сказав сенатор Томас Умберг у прес-релізі. «Законопроєкт SB 576 приносить необхідний спокій і тишу каліфорнійським домогосподарствам, гарантуючи, що потокова реклама не буде голоснішою за шоу, які ми насправді хочемо дивитися».
Враховуючи вплив Каліфорнії у світі розваг, це законодавство може змусити стрімінгові платформи скоротити гучну рекламу по всій країні.

