Фрахт великих суден для перевезення зерна дешевшає
Фрахт великих суден для перевезення зерна дешевшає

Фрахт великих суден для перевезення зерна дешевшає

Фрахт великих суден для перевезення зерна дешевшає

Фрахтувальники у першій декаді жовтня стикаються з гострим дефіцитом коастерного тоннажу, особливо в сегменті дедвейтом 7-12 тис. т.

Як розповідає аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко, обмежений вибір суден дозволяє судновласникам упевнено диктувати свої умови, і рівні фрахту наразі є нестабільними.

«Тим часом «бичачі» настрої серед власників хендісайз-флоту охололи, а позиції фрахтувальників під час переговорів посилюються, оскільки дедалі більше суден відкривається на жовтневі дати, тоді як потік вантажів у цьому сегменті залишається помірно стабільним. Сегмент панамаксів також демонструє «ведмежі» настрої — ставки знизилися на 1 $/т за тиждень», — пояснює фахівець.

Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю знизився на 1 $/т — до 46–47 $/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи до східного узбережжя Італії становить 24–25 $/т (–1 $/т).

У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до портів східного узбережжя Італії залишається стабільним — 35–37 $/т відповідно. 

Джерело матеріала
loader
loader