/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F838ccfb0a5e890732a33d6fb79cdc9d1.jpg)
Фрахт великих суден для перевезення зерна дешевшає
Фрахт великих суден для перевезення зерна дешевшає
Фрахтувальники у першій декаді жовтня стикаються з гострим дефіцитом коастерного тоннажу, особливо в сегменті дедвейтом 7-12 тис. т.
Як розповідає аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко, обмежений вибір суден дозволяє судновласникам упевнено диктувати свої умови, і рівні фрахту наразі є нестабільними.
«Тим часом «бичачі» настрої серед власників хендісайз-флоту охололи, а позиції фрахтувальників під час переговорів посилюються, оскільки дедалі більше суден відкривається на жовтневі дати, тоді як потік вантажів у цьому сегменті залишається помірно стабільним. Сегмент панамаксів також демонструє «ведмежі» настрої — ставки знизилися на 1 $/т за тиждень», — пояснює фахівець.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю знизився на 1 $/т — до 46–47 $/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи до східного узбережжя Італії становить 24–25 $/т (–1 $/т).
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до портів східного узбережжя Італії залишається стабільним — 35–37 $/т відповідно.

