/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F3206ddc344b23dae88b32bafe3ae66c9.jpg)
Майже всі гроші: клієнт ПриватБанку втратив 20000 грн за раз
Ви дізнаєтеся:
Клієнти ПриватБанкузалишаються без грошей під час зняття готівкових коштів у банкоматах.
На порталі Мінфін українець розповів, що не зміг зняти велику суму, оскільки банкомат просто завис.
"Намагався зняти гроші в банкоматі 20000 грн, щоб терміново оплатити послугу. Банкомат довго гарчав усередині і гроші не видав, але списав з карти. Причому майже всі гроші. Зателефонував, поспілкувався з роботом і все", - розповів незадоволений клієнт.
У коментарях користувачі в такому разі запропонували зробити заявку на повернення.
"Якщо картка приватбанку то повернуть після інкасації. Це до двох тижнів. Головне швидко подати заявку, що банкомат не видав гроші щоб вона була в роботі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F1349d217f8d14271456441f75dbf0ed8.jpg)
Нагадаємо, як раніше повідомляв Главред, клієнти ПриватБанку зіткнулися з труднощами під час актуалізації даних у додатку Приват24.
Також відомо, що клієнти ПриватБанку скаржаться на недостатній захист від шахраїв, які знімають великі суми з рахунків.
Про джерело: Мінфін
Мінфін - український інформаційний портал про фінанси та інвестиції, працює з 2007 року, пише Вікіпедія.
На порталі публікується інформація про інвестиції, курси валют, порівнюються депозитні ставки в банках. Також на сайті розміщується статистика з фінансових ринків, фінансові новини та аналітичні огляди.

