/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff98de6fe837fb5d4d6b553740d6bd41d.jpg)
Китайський бренд Stellantis створив позашляховик потужністю 724 кінських сили за ціною RAV4
Leapmotor зняв покриви зі свого нового флагмана, позашляховика D19, оприлюднивши зображення та попередні технічні характеристики перед його виходом на ринок у наступному році. Нижче наведено всі офіційні деталі та фотографії.Leapmotor, китайський виробник електромобілів, частково належить Stellantis, продовжує розширювати свій модельний ряд у нових сегментах. Після дебюту хетчбека B05 / Lafa 5 на автосалоні в Мюнхені минулого місяця компанія представила новий флагманський позашляховик.Названий D19, ця повнорозмірна модель має надійти у продаж у Китаї в першій половині 2026 року, обіцяючи преміальний комфорт та передові технології за ціною, розрахованою на широку аудиторію.Дизайн нової моделі сучасний, але дещо загальний, її пропорції відповідають іншим повнорозмірним електричним позашляховикам з Китаю, таким як Li Auto L9, Dongfeng Yipai 008, Chery Fulwin T11, GAC Trumpchi S9, Zeekr 9X, Nio Onvo L90 та Geely Galaxy M9.Це не обов’язково недолік. Покупці в цьому сегменті зазвичай менше дбають про дизайн, а більше про простір, комфорт та тиху авторитетність, яку надає великий позашляховик.Одним з найбільш виразних елементів дизайну є товста хромована обробка, яка огинає бічні вікна та приховує D-стойку, надаючи йому вібрації Rolls-Royce Cullinan та Mercedes-Maybach GLS. Leapmotor також додав унікальну світлову сигнатуру для роздільних фар та повнорозмірних задніх ліхтарів.
D19 також має хромовані дискові колеса, які ще більше відображають стилістичні підходи Rolls-Royce та Maybach. З довжиною 5,2 метра та щедрою колісною базою 3,1 м, позашляховик має приблизно такий же розмір, як BMW X7 або Mercedes GLS.Ми ще не бачили інтер’єр, але очікується, що він буде мати передову цифрову панель приладів з окремим дисплеєм для пасажира, а також високоякісні матеріали по всій кабіні. D19 працюватиме на подвійних чипсетах Qualcomm Snapdragon 8797, один з яких обробляє інформаційно-розважальну систему, а інший живить складний комплекс ADAS.Ще однією незвичайною функцією є вбудований генератор кисню, здатний виробляти 8 літрів на хвилину. Компанія стверджує, що він підтримує чисте та дихаюче повітря в пробках або на висоті, що, в кращому випадку, схоже на визнання того, наскільки погіршилося міське повітря, а в гіршому — на маркетинговий трюк.Що стосується варіантів силових установок, D19 пропонуватиметься як у повністю електричному, так і у формі з розширювачем діапазону. Акумуляторна електрична версія генерує 724 к.с. з масивною батареєю 115 кВт·год, що забезпечує запас ходу 720 км за циклом CLTC.Гібрид поєднує подвійні електродвигуни з двигуном-розширювачем діапазону, що виробляє загалом 536 к.с. Батарея 80,3 кВт·год пропонує 500 км запасу ходу лише на електриці, що вказує на дуже вражаючий загальний показник між зупинками для заряджання та заправки.Можливо, найбільш примітною деталлю є ціна. Leapmotor вказав стартову ціну від 250 000 до 300 000 юанів, що становить приблизно 35 000–42 000 доларів. І так, ця цифра звучить як вигідна угода для будь-кого, хто намагається купити автомобіль на Заході в наші дні.Фактично, це приблизно те, що ви заплатили б за гібридний Toyota RAV4 або Honda CR-V у Штатах, або, що ще гірше, за середньорівневий Toyota Yaris Cross, якщо ви мешкаєте в Німеччині. І це навіть не стосується більш болючих цінових реалій в інших частинах Європи.Незважаючи на це, ви можете здивуватися, дізнавшись, що D19 не буде найдешевшим у своєму класі. Geely Galaxy M9 пропонує нижчу стартову ціну — 173 800 юанів завдяки знижкам.Звичайно, D19 розташується вище за T03, B01, B10, C01, C10, C11 та C16, ставши новим топовим моделлю в лінійці Leapmotor на внутрішньому ринку. Шпигунські фотографії також натякнули на флагманський мінівен, який зараз розробляється і може використовувати ту саму платформу, що й великий позашляховик.25 вересня Leapmotor оголосив, що його мільйонний автомобіль зійшов з виробничої лінії. Виробник підтвердив свою прихильність повністю власним дослідженням та розробкам і своїй меті стати «поважною, світового класу компанією з виробництва розумних електромобілів».Поява D19 демонструє, наскільки швидко китайські виробники електромобілів можуть розвиватися та конкурувати на глобальному рівні. Запропоновані характеристики та ціна роблять його серйозним претендентом на ринку, де традиційні бренди ще нещодавно домінували беззаперечно. Це також підкреслює зростаючу важливість доступності та інновацій у сучасному автомобільному секторі, особливо в контексті зростаючої конкуренції між Заходом та Сходом.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F189b1cc7cc0185e8bf963825bcc833e7.jpg)

