/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fff0507645e852a39904c5a302c8395bf.jpg)
WhatsApp обмежить кількість повідомлень які схожі на спам
WhatsApp намагається розв'язати проблему спаму, обмежуючи кількість повідомлень, які окремі користувачі та компанії можуть надсилати невідомим людям, не отримуючи відповіді.
Хоча додаток спочатку був простим способом надсилання повідомлень особистим контактам, з часом він став складнішим завдяки групам, спільнотам та бізнес-повідомленням. З цими змінами люди отримують більше повідомлень, ніж будь-коли, і важко встигнути за всіма ними.
Усі повідомлення, які користувачі та компанії надсилають іншим, враховуватимуться в цьому новому щомісячному ліміті, якщо вони не отримають відповіді. Наприклад, якщо ви зустрінетеся з кимось на конференції та надішлете три повідомлення, це враховуватиметься в ліміті.
WhatsApp не уточнив, яким буде ліміт, оскільки наразі тестує різні ліміти.
Однак, коли компанія або окрема особа наближаються до ліміту, програма відобразить попередження для цих користувачів у спливаючому вікні з кількістю, щоб вони могли уникнути блокування надсилання повідомлень.
Компанія повідомила TechCrunch, що це тестування буде запущено в кількох країнах найближчими тижнями. Також було зазначено, що пересічні користувачі зазвичай не досягають ліміту, і їхній досвід обміну повідомленнями не постраждає. Натомість засоби контролю розроблені для ефективного використання проти людей і компаній, які розсилають повідомлення та спам.
Коли я переглядаю свою поштову скриньку WhatsApp, я часто знаходжу понад 50 непрочитаних повідомлень. Коли я намагаюся побачити, хто їх надіслав, багато з них надходять від компаній та невідомих людей. Люди навколо мене мали подібний досвід, оскільки WhatsApp виступає в ролі багатофункціонального інструменту комунікації на такому ринку, як Індія, де я живу.
Протягом останнього року WhatsApp намагався стримувати деякі види спаму за допомогою інструментів та захисних механізмів. У липні 2024 року компанія почала тестувати обмеження на кількість маркетингових повідомлень, які компанія може надсилати людям протягом місяця . У 2024 році вона запропонувала користувачам опцію відписки від маркетингових повідомлень від компаній . Таким чином, вони можуть отримувати оновлення або підтримку від компанії, не стикаючись зі спамом.
Раніше цього року WhatsApp розпочав експеримент, встановивши обмеження на кількість широкомовних повідомлень, які користувачі та компанії можуть надсилати іншим . Компанія заявила, що почала розширювати цей експеримент у понад десятку країн, включаючи Індію, один з найбільших ринків компанії з понад 500 мільйонами користувачів.

