Інші автовиробники також можуть відмовитися від своїх обіцянок щодо електричних спортивних автомобілів
Інші автовиробники також можуть відмовитися від своїх обіцянок щодо електричних спортивних автомобілів

Інші автовиробники також можуть відмовитися від своїх обіцянок щодо електричних спортивних автомобілів

Легкий спортивний купе Alpine A110 славиться своєю керованістю та балансом, що може змусити навіть Porsche Cayman понервувати. Коли французький бренд підтвердив, що наступне покоління A110 буде виключно електричним, це викликало розчарування серед пуристів. Однак є надія, що розробки в межах імперії Renault можуть призвести до появи гібридної версії A110.Компанія Horse, створена у 2023 році як спільне підприємство Renault та китайської Geely, розробила два бензино-електричні двигуни, призначені для гібридизації платформ електромобілів. Обидва це 1,5-літрові поперечні чотирициліндрові агрегати, які відрізняються компактністю. Базова версія з одним електродвигуном між двигуном і коробкою передач має довжину всього 25,6 дюймів (650 мм).Друга версія двигуна, що має додатковий двигун на кінці трансмісії, може бути більш цікавою для шанувальників A110. Вона додає 3,5 дюйми (89 мм) до загальної довжини. За даними Motor Trend, ця версія видає 349 к.с. (354 к.с.) та 380 фунт-футів (515 Нм) крутного моменту, що робить її менш потужною, ніж топова електрична A110, але достатньо ефективною для легкого автомобіля.Alpine заявляє, що навіть електрична версія важитиме менше 3200 фунтів (1450 кг), а гібридна матиме ще меншу масу. Нинішня модель з двигуном внутрішнього згоряння, яка чудово себе почуває з 249 к.с. (252 к.с.), важить лише 2425 фунтів (1100 кг).Жодна з цих інформацій про гібридну A110 не підтверджена офіційно Alpine чи Horse, але для ентузіастів, які побоювалися втрати улюбленого купе, це є справді захоплюючою перспективою. Враховуючи зв’язок з Renault та подібний крок від Porsche, такий розвиток подій видається цілком правдоподібним.Шанувальники спортивних автомобілів просто не захопилися ідеєю важких та тихих електромобілів, які жертвують механічними емоціями заради запасу ходу та миттєвого моменту. Porsche Might Not Be The Only One Backtracking On EV Sports Car PromisesAlpine, як і Porsche, намагається знайти баланс між екологічною відповідальністю та емоційною привабливістю. Її материнська компанія Renault активно інвестує в електрифікацію, але ідентичність Alpine побудована на спритності, яку акумулятори часто пригнічують. Більшість покупців, ймовірно, віддали б перевагу чистому двигуну внутрішнього згоряння, але норми викидів це виключають. Гібридна A110 може стати привабливим компромісом, поєднуючи електричну їзду на низьких швидкостях з реакцією на педаль газу та звуком, якого жадають ентузіасти.На жаль для американських шанувальників, все це не має значення. A110 не продається в США, і це навряд чи зміниться, незалежно від того, що знаходиться під капотом або днищем. Більше того, Alpine призупинив усі плани щодо Америки через тарифи президента Трампа, попередньо обіцяючи представити кілька кросоверів та позашляховиків у Північній Америці починаючи з 2027 року. Porsche Might Not Be The Only One Backtracking On EV Sports Car PromisesЦі зміни в підходах до спортивних автомобілів вказують на ширший тренд у автомобільній промисловості, де виробники стикаються з протиріччям між екологічними вимогами та очікуваннями споживачів. Успіх Porsche у збереженні двигунів внутрішнього згоряння для 718 моделей може стати прецедентом для інших брендів, таких як Alpine, які прагнуть зберегти свою унікальність у епоху електрифікації. Технології, подібні до розробок Horse, можуть відкрити нові можливості для створення ефективних, але все ще захоплюючих автомобілів, що поєднують кращі риси обох світів.

Джерело матеріала
loader