/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F53103d40ffddeff8f003a8fa8657b853.png)
Дрібниці, через які загоряється «Check Engine»: ви не повірите, що все було так просто
Раптовий Check Engine на панелі здатен зіпсувати настрій будь-кому. В голові одразу матеріалізуються СТО, очікування і рахунок з трьома нулями. Насправді в половині випадків причина дріб’язкова, і навіть водій-початківець може швидко знайти її, маючи найпростіший OBD-адаптер. Адже для розшифрування кодів помилок існує онлайн-сервіс obd.avto.pro, який за секунди видасть значення коду, типові симптоми та базові кроки усунення проблем — без додаткових витрат і «профілактичних» процедур.10 прихованих проблем і їхні прості рішенняРішення: докрутіть кришку до клацання, огляньте гумку, за потреби замініть кришку та/або шланг.Рішення: перевірте товсті шланги біля бака/адсорбера, хомути, клапан продувки; замініть те, що тріснуло.Рішення: огляньте патрубки/вакуумні шланги, підтягніть хомути, замініть пошкоджене або фільтр.Рішення: зніміть датчик, акуратно очистіть спецзасобом, перевірте повітряний фільтр; якщо не допоможе — замініть датчик.Рішення: очистіть дросельну заслінку, перевірте вакуум. Інколи потрібна «адаптація дроселя», яку роблять на СТО чи самостійно, через діагностичний сканер.Рішення: замініть свічки; поміняйте котушки місцями, щоб знайти пошкоджену; перевірте дроти й роз’єми.Рішення: перевірте запобіжник і роз’єм, огляньте проводку; якщо обрив у датчику — доведеться замінювати.Рішення: спершу виключіть підсмоктування повітря, пропуски займання і несправні кисневі датчики. Якщо код повертається, доведеться звертатися за діагностикою каталізатора на СТО.Рішення: ймовірно знятий чи окислений роз’єм або обрив датчика. Під’єднайте роз’єм, очистіть контакти, перевірте проводку; і в останню чергу — замініть ДТВП.Рішення: очистіть і затягніть клеми акумулятора, перевірте заряд генератора й ремінь; підзарядіть або замініть АКБ.

