Проєкт X від Nissan повертає Xterra з двигуном, про який вона завжди мріяла
Проєкт X від Nissan повертає Xterra з двигуном, про який вона завжди мріяла

Проєкт X від Nissan повертає Xterra з двигуном, про який вона завжди мріяла

Nissan підтвердив, що працює над новим поколінням моделі Xterra з гібридним двигуном V6, тимчасово призупинивши розробку електричної версії. Однак перед цим компанія представить унікальний рестомод на виставці SEMA, який поєднує елементи сучасних пікапів бренду та оснащений двигуном V8.Проєкт X — це робота Ніка Шерра, відданого шанувальника Nissan та NISMO, який ділився етапами розробки на своєму YouTube-каналі. Метою було переосмислити оригінальний Xterra, оснастивши його сучасними технологіями, потужністю та стилем, створивши своєрідний «лист кохання» до офф-роуд спадщини Nissan.На перший погляд, Project X нагадує позашляховик на базі Frontier, оскільки передні фари, решітка радіатора, бампер, крила, передні двері та задні ліхтарі взяті безпосередньо з сучасного середньорозмірного пікапа. Проте скляна частина, структура даху, ручки задніх дверей та задні крила видають, що основою слугує оригінальний Xterra, який дебютував ще у 1999 році.Автомобіль обладнаний офф-роуд бамперами, капотом від Seibon з вентиляцією з вуглецевого волокна, рейлінгами даху та шноркелем від Z1, а також додатковими світлодіодами, що підкреслюють його ґрунтовний вигляд. Крім того, він отримав бронзові 17-дюймові диски NISMO з бідлоками, взуті у 33-дюймові покришки Hankook Dynapro AT2 Extreme. Підвіска значно піднята для покращеної прохідності.У салоні приборна панель, центральна консоль, сидіння, кермо та дверні картки також запозичені з Frontier 2022 року, що додає класичному позашляховику сучасних технологій та комфорту. Однак Project X має механічну коробку передач, тому тут встановлені три педалі та короткохідний важель перемикання від LOJ Conversions.Чорна шкіряна оббивка доповнена контрастними вставками Citrus Strike, такими ж пасками безпеки та чорною оббивкою стелі. Підлога захищена килимками WeatherTech, а багажний відсік має покриття від Inyati Bedliners.Хоча Project X побудований на рамі Xterra, він отримав серйозні оновлення. Під капотом працює модифікована версія 5,6-літрового двигуна V8 від Nissan з впуском від Z1, колекторами від JBA Performance та радіатором від CSW. Агрегат поєднаний з шестиступінчастою механічною коробкою передач, яка має маховик та зчеплення від Z1. Привід — повний, з системою 4WD.Мости та підвіска запозичені з повнорозмірного пікапа Titan, але доповнені тюнінговими компонентами. Z1 поставив ковані верхні важелі та ресори середньої жорсткості, а CJD — амортизатори та скоби. Гальмівна система оновлена шестипоршневими каліперами Paragon спереду та перфорованими дисками, колодками та гідролініями від Z1 ззаду.Project X дебютує публічно на виставці SEMA 2025 у Лас-Вегасі. Як і більшість концептів цього заходу, він не призначений для серійного виробництва і, ймовірно, залишиться унікальним екземпляром. Проте він демонструє, що старий добрий Xterra можна оживити за допомогою вдалого поєднання оригінальних та тюнінгових деталей.Цей проєкт підкреслює зростаючий інтерес до рестомодінгу, де класичні автомобілі поєднують із сучасними технологіями. Використання серійних компонентів від новіших моделей Nissan не лише підвищує надійність, але й робить такі перетворення більш доступними для ентузіастів. Подібні ініціативи часто стають джерелом натхнення для виробників, які оцінюють громадський резонанс перед запуском нових серійних продуктів.

Джерело матеріала
loader
loader