/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc25bac5dce95a7cf1161eb7fc73317e9.jpg)
Китай наступає на Японію: BYD показав перший кей-кар
Китайський автогігант BYD продовжує глобальну експансію і, схоже, вже не обмежується Європою. Тепер бренд націлився на найскладніший і найзакритіший автомобільний ринок світу — японський. Перед дебютом на автосалоні Tokyo Motor Show 2025 фотошпигуни вперше зняли компактний електрокар BYD Racco, створений спеціально під японські стандарти kei-class.Те, що ще кілька років тому здавалось фантастикою — китайський автовиробник, який зазіхає на домінування Honda та Suzuki у сегменті культових kei-авто — сьогодні стало реальністю. І Racco може стати для японців таким самим символом змін, як поява BYD Dolphin у Європі.Новинка виконана у класичному для kei-класу форм-факторі: коробкоподібний силует, компактні пропорції, зсувні задні двері та «плаваючий» дах. Довжина не перевищить 3,4 метра — рівно стільки дозволяє японське законодавство. Усередині — мінімалістичний електромобіль із сучасною цифровою панеллю, а під підлогою — 20-кВт·год батарея, що забезпечує близько 180 км запасу ходу за WLTC. Є й теплова помпа та швидка зарядка до 100 кВт — серйозні аргументи в сегменті «міських малюків».Ціна очікується на рівні 2,6 млн єн (≈17 000 доларів) — на рівні конкурентів, серед яких Honda N-Box, Suzuki Spacia та Nissan Sakura. Тобто японці отримають не просто дешеву альтернативу, а повноцінного гравця у сегменті, який для місцевого ринку майже священний.Інтриги додає реакція японської сторони. Президент Suzuki Motor Тосіхіро Судзукі привітав вихід BYD на сегмент kei-карів і прямо визнав: «Психологічний бар’єр японських споживачів щодо китайських авто знижується. BYD — серйозний виклик». Це звучить показово. Колись японці ламали європейський та американський ринок, а сьогодні китайські бренди повторюють їхній шлях — і навіть доходять до самої Японії.BYD вже продає у Японії моделі Dolphin, Seal та Atto 3 і планує до кінця 2025 року розширити дилерську мережу до 100 шоурумів. Racco стане першим справді локалізованим продуктом для Японії — і першим китайським викликом у святому для японців сегменті kei-автомобілів.Схоже, нова «автомобільна війна» точиться не лише за Європу — тепер битва переноситься у самі серце японського автопромислового бастіону. А якщо китайці зможуть переконати японців — то вже ніде у світі їх не зупинити.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F8f3b9db3-6da8-4eb6-a700-ae0588ca2b7a.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F47073afaacf84aa538f6f53ac7db9c48.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F8c8e30e6dda29557fdd903585f4934a1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F039403efb43d752d89fc06423d707167.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fba64de60e646c561ea71981fa641ffe2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ffab928fa2a48fc75e615a4decf21cb79.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fea1d344010c9d84c5e2c7b5c9e67208e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Febffbb71f73cd4334fff806aed3023f0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fa6ebcf09746485e3baeda54785176224.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F04df738e6e02d0f0609d26aff8904fea.jpg)