/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F2903f409bf1d002ff3fcae957a167703.jpg)
Батарея майбутнього: створено проривний акумулятор зі щільністю енергії 600 Вт·год/кг
Німецькі вчені розробили літій-сірчаний (Li-S) твердотільний акумулятор, який потенційно може конкурувати з традиційними літій-іонними (Li-ion) акумуляторами.
Нова технологія, створена вченими з Fraunhofer IWS у Дрездені, розробляється в рамках двох взаємодоповнюючих проєктів. Про це йдеться в пресрелізі навчального закладу.
Перший проєкт називається AnSiLiS, що фінансується Федеральним міністерством досліджень, технологій та космосу Німеччини. Другий, TALISSMAN, підтримується програмою Європейського Союзу Horizon Europe.
У AnSiLiS розроблять сірково-вуглецевий композитний катод у поєднанні з тонким літій-металевим анодом та гібридним електролітом. Натомість ініціатива TALISSMAN зосереджена на масштабуванні та промисловій доцільності.
Що відомо про новий акумулятор
Як пояснюють дослідники, літій-сірчані акумулятори є перспективною альтернативою традиційним літій-іонним системам. Однак звичайні літій-сірчані елементи мають обмежений термін служби циклу, оскільки їхні рідкі електроліти сприяють утворенню розчинних полісульфідів. Ці побічні продукти призводять до втрат матеріалу та прискореного зниження стабільності циклу.
У новій конструкції використовується технологія DRYtraec від Fraunhofer, яка являє собою метод нанесення покриття без розчинників, що створює стабільні плівки електродів без необхідності енергоємного сушіння.
Важливо Акумулятори закінчуються: експерти попередили про дефіцит та значне зростання цінЦей метод може скоротити споживання енергії у виробництві до 30 відсотків та значно знизити викиди CO2. За словами дослідників, архітектура комірок також сумісна з існуючими виробничими лініями літій-іонних акумуляторів, що дозволяє швидше впровадити її в промисловості.
Ранні лабораторні випробування показали, що новий акумулятор може досягати питомої щільності енергії, що перевищує 600 ват-годин на кілограм (Вт·год/кг). Розробники сподіваються, що в майбутньому він зможе живити літаки наступного покоління, дрони та портативні пристрої.
Нагадаємо, команда дослідників з Китаю розробила конструкцію літій-іонних акумуляторів, що значно знижує ймовірність загоряння.
Фокус також повідомляв, що корейські вчені створили гібридний анод для акумуляторів, який забезпечує швидку зарядку без втрати ємності.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F147e2c41-3fd7-4d9f-9857-4d05778ec630.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fde6a5ea454175af42921c717345a4573.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff950b7297f22d3b63bab446139b43afe.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F3051bfa95d5295d4acdf2411127fd24f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F9c3b3e3feaded322af6aecdd0f94c485.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fd95920b7e2a75ea2e3c14da7f46145d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4cd87fc57f65ea9469e1c6f5c7529648.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fbe6b49f2af9cc4eb23ded2d1e4dfa9a2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fc2969b506f6f874a8167e15032976850.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F851918ea3c8d23e835000d3c5b7e4da2.jpg)