Не конкурент, а партнер ЄС в агросекторі: нові правила торгівлі змінюють позиції України
Не конкурент, а партнер ЄС в агросекторі: нові правила торгівлі змінюють позиції України

Не конкурент, а партнер ЄС в агросекторі: нові правила торгівлі змінюють позиції України

LIGA.net запустила новий формат колонок – голосові "думки" спікерів їхнім власним голосом, а не згенеровані штучним інтелектом.

Про що думка Михайла Непрана

  • Після завершення пільгового періоду безмитного експорту української агропродукції до ЄС очікувалося падіння, але цього не сталося – ринок адаптувався;
  • Єврокомісія оновила правила торгівлі (з 29 жовтня), не закривши ринок, а структурувавши його заново з урахуванням економічного балансу та інтересів обох сторін;
  • квоти на низку українських товарів значно збільшені;
  • головні торговельні партнери України в агросекторі: Польща, Нідерланди, Італія, Єгипет, Туреччина, Німеччина;
  • з’являється нова динамічна позиція — олія ріпакова, розвиток якої стимулюють мита на експорт насіння ріпаку та сої, що підштовхує переробку всередині країни;
  • загалом, українські агровиробники гідно пройшли складний період, демонструючи гнучкість, готовність до компромісів і стабільну інтеграцію в ринок ЄС.
Щоб прочитати цей матеріал, підпишіться на LIGA PRO
Вже маєте LIGA PRO? Авторизуйтесь

Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.

Статті, що публікуються в розділі "Думки", відображають точку зору автора і можуть не збігатися з позицією редакції LIGA.net
Джерело матеріала
loader
loader