/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F432%2F2117606ddf4739590b7c2525101c71bf.png)
Не конкурент, а партнер ЄС в агросекторі: нові правила торгівлі змінюють позиції України
LIGA.net запустила новий формат колонок – голосові "думки" спікерів їхнім власним голосом, а не згенеровані штучним інтелектом.
Про що думка Михайла Непрана
- Після завершення пільгового періоду безмитного експорту української агропродукції до ЄС очікувалося падіння, але цього не сталося – ринок адаптувався;
- Єврокомісія оновила правила торгівлі (з 29 жовтня), не закривши ринок, а структурувавши його заново з урахуванням економічного балансу та інтересів обох сторін;
- квоти на низку українських товарів значно збільшені;
- головні торговельні партнери України в агросекторі: Польща, Нідерланди, Італія, Єгипет, Туреччина, Німеччина;
- з’являється нова динамічна позиція — олія ріпакова, розвиток якої стимулюють мита на експорт насіння ріпаку та сої, що підштовхує переробку всередині країни;
- загалом, українські агровиробники гідно пройшли складний період, демонструючи гнучкість, готовність до компромісів і стабільну інтеграцію в ринок ЄС.
Щоб прочитати цей матеріал, підпишіться на LIGA PRO
Вже маєте LIGA PRO? Авторизуйтесь
Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.
Статті, що публікуються в розділі "Думки", відображають точку зору автора і можуть не збігатися з позицією редакції LIGA.net

