Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні
Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні

Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за перший місяць осені.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Загальний телеперегляд

У вересні спостерігалося поступове зростання телеперегляду порівняно з серпнем на 2% (11,0%). Порівняно з минулим роком tvr% вищий на 6% (10,4%).

Загалом показник телеперегляду в офпраймі (з 6:00 до 18:00) склав 9,2% (без змін порівняно з серпнем), а в праймі (18:00—24:00) — традиційно вдвічі більше (20,1%, +3%). Загальний «малюнок» телеперегляду протягом дня стабільно незмінний — найбільше дивляться в години прайму, менше — в години офпрайму. У пікові години телеперегляд досягав 24%.

Показники медіагруп і каналів

Старт осіннього сезону позитивно вплинув на показники груп Starlight Media та «1+1 media». SLM продовжує лідирувати з часткою 26,10% (зростання 5% відносно попереднього місяця); група «1+1 media» збільшила частку до 19,08% (зростання 8%). Трійку закриває Inter Media Group із часткою 5,89% (зменшення 10%).

(Частку медіагруп указано без урахування марафону «Єдині новини»)

Провідна десятка каналів залишається стабільною, всі шість головних каналів мали зростання показників. Першу сходинку утримує СТБ (8,01%, зростання 7%). На другому місці — Новий канал (7,39%, зростання 14%). Третя сходинка — за ICTV2 (5,47%, зростання 3%). Четверте місце — за каналом «1+1 Україна» з часткою 4,79% (зростання 15%). Далі — «2+2» з часткою 4,60% (зростання 12%). На шостому місці — ТЕТ із часткою 4,42% (зростання 7%). На сьомому місці — канал НТН (3,12%, зменшення 12%).

Восьму сходинку утримує канал «Бігуді» з часткою 2,00% (зростання 2%), дев’яте місце — за каналом «Плюс плюс» із часткою 1,68% (зменшення 5%). Десятку закриває канал «Оце» (1,23%, зростання 7%).

Профіль провідних каналів

У вересні канал СТБ збільшив частку за більшістю аудиторій. Мовник утримує лідерство за жіночою аудиторією серед українських каналів.

Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні - Фото 1

Новий канал також збільшив частку за більшістю аудиторій, особливо за жінками 18+. Канал лідирує за своєю цільовою аудиторією молоді 40– років.

Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні - Фото 2

ICTV2 мав зростання частки за чоловіками 18—34, жінками 35—54 і старшими глядачами 55+. При цьому на каналі зменшилася частка жінок 4—34 років.

Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні - Фото 3

Канал «2+2» збільшив частку за більшістю груп, особливо за чоловіками 18—34.

Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні - Фото 4

У ТЕТ відбулося зниження частки за жінками 18—34 та глядачами 55+ років.

Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні - Фото 5

На каналі «1+1 Україна» також зросла частка за більшістю аудиторій, особливо за чоловіками 18—34.

Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні - Фото 6

НТН мав зниження частки за чоловіками 4—34 та жінками 18—34.

Повернення «Зважених і щасливих» на СТБ та «Жіночий лікар 3. Нове життя» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали у вересні - Фото 7

Марафон «Єдині новини»

У вересні на тлі активного старту осіннього сезону з безліччю розважального контенту показники каналів, які транслюють телемарафон «Єдині новини», знизилися як за комерційною аудиторією віком 18—54 роки у містах із понад 50 тис. жителів (зменшення 24%, частка 3,11%), так і за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ (зменшення 13%, частка 6,30%).

Тенденція перегляду марафону зберігається: новини привертають увагу значної частини аудиторії, яка дивиться телебачення зранку, через що показники частки вранці доволі високі. Однак найбільша аудиторія «Єдиних новин» дивиться його саме ввечері, у праймі з піком о 20:00.

Головні телепрем’єри місяця

Вересень активний і напружений на телеринку. Всі мовники намагаються привабити телеглядачів у новому осінньому сезоні. Цьогоріч канали пропонували переважно продовження вже знайомих глядачам проєктів.

Серіальне. На каналі СТБ стартували нові випуски серіалу «Сліпа» (rat 1,48%, shr 6,91%).

Новий канал показав продовження комедійного серіалу «Будиночок на щастя 6» (rat 1,94%, shr 8,91%).

ICTV2 також показав в ефірі продовження іронічного детективу «Коп з минулого 5» (rat 1,15%, shr 4,58%).

Канал «1+1 Україна» презентував новий сезон медичної драми «Жіночий лікар 3. Нове життя» (rat 2,70%, shr 10,97%). Також у кінці вересня мовник представив новий серіал «Зворотний напрямок» (rat 2,84%, shr 11,26%).

«Бігуді» продовжує свою лінійку турецьких серіалів. Цього разу глядачі побачили драматичний серіал «Червоні бутони» (rat 0,56%, shr 2,40%).

Шоу. Серед гумористичних шоу два мовники випустили новинки. ICTV2 розпочав новий сезон проєкту «Dizel Show» (rat 2,22%, shr 10,68%), а ТЕТ — «Ліга сміху» (rat 0,83%, shr 4,49%).

СТБ повернув на телеекрани проєкт «Зважені та щасливі» (rat 2,67%, shr 10,04%). Також мовник презентував новий сезон проєкту «Супермама» (rat 2,24%, shr 10,09%).

На ICTV2 відбулася прем’єра нового сезону «Хто хоче стати мільйонером?» (rat 1,15%, shr 6,00%).

Новий канал презентував новий сезон шоу «Хто зверху?» (rat 2,29%, shr 9,14%) і тревел-проєкту «Однією правою» (rat 0,42%, shr 6,32%).

«К1» також розпочав показ нового для телеефіру тревел-шоу «Покутні. Разом по світу» (rat 0,16%, shr 0,66%).

Документалка. «2+2» показав три документальні роботи: «Ядерний шантаж» (rat 0,27%, shr 2,05%), «Куленепробивні янголи» (rat 0,37%, shr 3,12%) і «Партизани. Нова історія» (rat 0,40%, shr 4,16%).

На ICTV2 відбувся показ фільму «Підйомна сила» (rat 0,71%, shr 3,75%).

Телепрем’єри кіно. Новий канал показав науково-фантастичний екшн «Бордерлендз» (rat 2,33%, shr 9,77%), бойовики «Зірвати банк» (rat 1,52%, shr 6,35%), «Зірвати банк 2: високі ставки» (rat 1,52%, shr 7,76%), «Рейс навиліт» (rat 2,12%, shr 9,55%), комедійні бойовики «Стволи Акімбо» (rat 1,68%, shr 8,5%), «Шпигунка на весіллі» (rat 2,79%, shr 11,77%), «Рольові ігри» (rat 1,96%, shr 8,49%), «Фрилансер» (rat 2,44%, shr 8,46%), науково-фантастичну драму «Творець» (rat 1,66%, shr 7,22%), фентезі «У загублених землях» (rat 2,17%, shr 9,34%), «Школа магічних тварин» (rat 1,21%, shr 8,38%), «Школа магічних тварин. Таємниця шкільного подвір’я» (rat 1,35%, shr 8,9%), трилери «Аферистка» (rat 1,66%, shr 7,39%), «Страхи Рейн» (rat 0,72%, shr 7,13%).

На ICTV2 було два бойовики «Погані хлопці. Все або нічого» (rat 2%, shr 7,84%) і «Пекар» (rat 1,47%, shr 6,11%).

«2+2» також показав два фільми: драму «Тринадцять життів» (rat 0,78%, shr 4,38%), біографічну драму «Ейр» (rat 1,45%, shr 5,71%).

Провідні програми місяця

Рейтинг провідних програм місяця за комерційною аудиторією 18—54, 50 тис.+ очолив кулінарний проєкт каналу СТБ «МастерШеф-16» (rat 3,30%, shr 14,72%). Далі — медичний серіал на «1+1 Україна» «Жіночий лікар 3. Нове життя» (rat 3,18%, shr 12,18%). Третя сходинка — за комедійним бойовиком «Шпигунка на весіллі» на Новому каналі (rat 2,79%, shr 11,77%). Закривають п’ятірку проєкти СТБ: проєкт «Зважені та щасливі» (rat 2,67%, shr 10,04%) і детективний серіал «К.О.Д.» (rat 2,62%, shr 11,15%).

Також до десятки потрапив кінопоказ: «Фокус» і «Фрилансер» на Новому каналі, «Аватар» на «2+2», серіали «Черговий лікар» на СТБ і «Зворотний напрямок» на «1+1 Україна».

Провідні програми. Чоловіча аудиторія

Перелік найпопулярнішого контенту за чоловічою аудиторією очолює серіал від каналу «1+1 Україна» «Жіночий лікар 3. Нове життя» (rat 3,43%, shr 13,98%). Далі — три фільми від Нового каналу: «Пастка» (rat 3,07%, shr 16,43%), «Шпигунка на весіллі» (rat 2,99%, shr 13,06%) й «У загублених землях» (rat 2,68%, shr 12,44%). Ще одне місце за «МастерШеф-16» на СТБ (rat 2,86%, shr 13,92%).

До десятки потрапили ще п’ять продуктів на Новому каналі: фільми «Хижак 2», «Принц Персії: піски часу» і «Реальна сталь», а також проєкт «Поле» і серіал «Будиночок на щастя 6».

Провідні програми. Жіноча аудиторія

Продукти каналу СТБ очолюють перелік найпопулярнішого контенту місяця за жіночою аудиторією: «Зважені та щасливі» (rat 4,25%, shr 14,23%), «МастерШеф-16» (rat 4,17%, shr 17,02%), «Супермама» (rat 3,58%, shr 14,63%), «К.О.Д.» (rat 3,56%, shr 13,52%) і «Слід» (rat 3,27%, shr 14,11%).

У десятку також увійшли ще два серіали від СТБ «Сліпа» і «Черговий лікар», два серіали від «1+1 Україна» «Зворотний напрямок» і «Жіночий лікар 3. Нове життя», проєкт «Хто зверху?» на Новому каналі.

Провідні програми. Молодь

Очолює перелік найбільш популярного контенту місяця за молодою аудиторією віком 18—35 років фільм на Новому каналі «Шпигунка на весіллі» (rat 3,72%, shr 21,74%). Далі — серіал на «1+1 Україна» «Жіночий лікар 3. Нове життя» (rat 3,69%, shr 19,51%), проєкт на СТБ «МастерШеф-16» (rat 3,23%, shr 17,09%), фільм «Реальна сталь» (rat 3,03%, shr 15,37%) і проєкт «Поле» (rat 2,83%, shr 15,93%) на Новому каналі.

До десятки також увійшов кінопоказ на Новому каналі «Сімейка Крудсів. Нова Ера», «Джон Картер. Між двох світів» і «Лисий нянька», серіали «Сліпа» на СТБ і «Будиночок на щастя 6» на Новому каналі.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader