/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc1e33738edb88021a1851a15bb8ff5be.jpg)
Керівник Ford роздратований через нездатність закрити 5 тисяч вакансій механіків із зарплатою 120 тисяч доларів
Генеральний директор Ford повідомив, що дилерські центри компанії стикаються з гострою нестачею техніків. Незважаючи на заробітну плату до 120 000 доларів на рік, у компанії залишаються відкритими близько 5 000 вакансій. Джим Фарлі зазначив, що ця проблема є частиною більш масштабної тенденції, яка може мати серйозні наслідки.Через 134 відкликання та постійно зростаючу кількість, сервісні центри Ford працюють на межі можливостей. Така інтенсивна робота, ймовірно, відлякує потенційних працівників, навіть попри привабливі умови оплати.Джим Фарлі висловив своє незадоволення ситуацією під час участі в подкасті Office Hours: Business Edition. Він підкреслив, що компанія пропонує високі зарплати, які майже вдвічі перевищують середній показник по країні, що становить 63 795 доларів на рік. Однак це не допомагає заповнити тисячі вільних місць.Хоча робота добре оплачується, вона вимагає значного досвіду. Фарлі зауважив, що для опанування професії потрібно близько п’яти років навчання. Крім того, він підкреслив, що нестача кваліфікованих працівників поширюється не лише на автомобільну галузь.За словами Фарлі, у країні спостерігається понад мільйон вакансій у критично важливих сферах, включаючи екстрені служби, вантажні перевезення, виробництво, сантехніку та електрику. Він також вказав на недостатню підтримку професійно-технічної освіти та інвестицій у майбутні покоління.За даними New York Post, щорічно в США не вистачає близько 37 000 підготовлених техніків. Бюро статистики праці прогнозує в середньому 67 800 вакансій для автомобільних техніків і механіків щороку до 2033 року. Ці професії, ймовірно, будуть захищені від впливу штучного інтелекту, який загрожує багатьом галузям.Нестача техніків уже призводить до затримок у ремонтах та незадоволених клієнтів. Наприклад, один із авторів згадав, що його автомобіль довго простояв у дилерському центрі Jeep через брак персоналу, коли техніків перекидали між різними філіями.
Ця ситуація вказує на системну проблему в підготовці кваліфікованих кадрів, яка може вплинути не лише на автомобільну промисловість, але й на економіку в цілому. Зростання попиту на спеціалістів технічних професій вимагає активніших дій з боку освітніх установ та бізнесу для залучення молоді до цих напрямків. Інвестиції в професійну освіту та підвищення престижу робочих спеціальностей можуть стати ключем до подолання цієї кризи.
