TikTok тепер дозволяє вибирати скільки контенту, згенерованого штучним інтелектом, хоче бачити користувач
TikTok тепер дозволяє вибирати скільки контенту, згенерованого штучним інтелектом, хоче бачити користувач

TikTok тепер дозволяє вибирати скільки контенту, згенерованого штучним інтелектом, хоче бачити користувач

TikTok, додаток, який колись був просто місцем для контенту, створеного користувачами, запускає новий параметр, який дозволяє користувачам вибирати, скільки контенту, створеного штучним інтелектом, вони хочуть бачити у своїй стрічці. Компанія також впроваджує більш просунуті технології маркування для контенту, створеного штучним інтелектом.

Новий елемент керування контентом, згенерованим штучним інтелектом (AIGC), розгортається в інструменті «Керування темами» додатка, який дозволяє користувачам вибирати, що вони бачать у TikTok.

«Керування темами вже дозволяє людям налаштовувати частоту перегляду контенту, пов’язаного з понад 10 категоріями, такими як танці, спорт та їжа й напої», – пояснив TikTok у своєму блозі . «Як і ці елементи керування, налаштування AIGC призначене для того, щоб допомогти людям налаштувати різноманітний спектр контенту у своїй стрічці, а не видаляти чи замінювати контент у стрічках повністю».

Цей крок відбувається на тлі того, що такі компанії, як OpenAI та Meta, переходять на стрічки новин, створені лише за допомогою штучного інтелекту. У вересні Meta випустила Vibes – нову стрічку новин для обміну та створення коротких відео, згенерованих за допомогою штучного інтелекту. Через кілька днів після запуску Meta  OpenAI випустила Sora – платформу соціальних мереж для створення та обміну відео, згенерованими за допомогою штучного інтелекту.

З моменту запуску Sora, реалістичні відео, згенеровані штучним інтелектом, були опубліковані в TikTok. Крім того, багато користувачів TikTok використовують штучний інтелект для створення візуальних елементів для постів на інші теми, такі як історія чи знаменитості .

TikTok стверджує, що завдяки новому контролю контенту, створеному штучним інтелектом, користувачі, які хочуть бачити менше такого контенту, тепер можуть зменшити його кількість, тоді як ті, кому він подобається, можуть вибрати, щоб бачити його більше.

TikTok тепер дозволяє вибирати скільки контенту, згенерованого штучним інтелектом, хоче бачити користувач - Фото 1
Зображення: TikTok

Ви можете отримати доступ до нової можливості, перейшовши до налаштувань, вибравши «Налаштування контенту» та натиснувши опцію «Керування темами». Потім ви можете переміщувати повзунок для різних тем, включаючи контент, створений штучним інтелектом, щоб налаштувати, скільки ви хочете чи не хочете бачити такий контент у своїй стрічці «Для вас».

За словами TikTok, зміни будуть запроваджені найближчими тижнями.

Щоб покращити свою здатність маркувати контент, створений штучним інтелектом, TikTok зараз тестує технологію під назвою «невидимий водяний знак».

TikTok вже вимагає від людей маркування реалістичного контенту, згенерованого штучним інтелектом, і використовує міжгалузеву технологію під назвою Content Credentials від C2PA , яка вбудовує метадані в контент, що дозволяє їй та іншим платформам знати, коли щось згенеровано штучним інтелектом. Однак TikTok зазначає, що ці мітки можна видалити, коли контент повторно завантажується або редагується на інших платформах.

Завдяки новим «невидимим водяним знакам» TikTok додасть ще один рівень захисту, використовуючи водяний знак, який може прочитати лише він. Це означає, що іншим буде важче його видалити.

TikTok почне додавати невидимі водяні знаки до контенту, згенерованого штучним інтелектом за допомогою інструментів TikTok, таких як AI Editor Pro. Він також додає їх до контенту, завантаженого за допомогою Content Credentials від C2PA. Компанія стверджує, що ці водяні знаки допоможуть їй надійніше маркувати контент. TikTok зазначає, що продовжуватиме зчитувати Content Credentials від C2PA та додаватиме їх до контенту, згенерованого штучним інтелектом на своїй платформі.

У зв'язку з цими зусиллями, TikTok також оголосив про запуск фонду допомоги у сфері штучного інтелекту в розмірі 2 мільйонів доларів, призначеного для експертів, таких як некомерційна організація Girls Who Code , для створення контенту, який навчає людей грамотності та безпеці в галузі штучного інтелекту.

Джерело матеріала
loader
loader