/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fdf85791c325898fd9552c857b79a1641.jpg)
Таємнича модель Bugatti, можливо, використовуватиме твердотільний акумулятор, про який ви ще не знали
Хорватська компанія Rimac Technology, незважаючи на менші масштаби порівняно з азійськими гігантами, активно працює над перспективними технологіями для електромобілів. Одним з найамбітніших проектів є розробка твердотільного акумулятора, який може з’явитися на новій моделі Bugatti вже до 2030 року.Rimac Technology, виділена в окрему інжинірингову компанію у 2022 році, спеціалізується на розробці та постачанні електрокомпонентів. За словами операційного директора Нурдіна Пітаревича, для створення нового акумулятора компанія співпрацює зі спеціалістами з композитних матеріалів Mitsubishi та розробником твердотільних елементів ProLogium.Прототип батареї є пакунком ємністю 100 кВт·год, який важить на 30 кг менше за звичайний аналог. Він забезпечує на 20-30% більшу щільність енергії порівняно з традиційними батареями. Довгостроковою метою є досягнення паритету в ціні зі звичайними NMC-елементами до 2035 року.Пітаревич також повідомив, що випробування нових акумуляторів почнуться незабаром, і натякнув на їхнє використання в серійній моделі Bugatti середнього обсягу виробництва у 2030 році. Деталі про нову модель Bugatti поки що обмежені, але, ймовірно, це буде довгоочікуваний автомобіль, який займе місце поряд з моделлю Tourbillon, а не спеціальна версія того монстра з V16 двигуном.Rimac Technology розвиває не лише акумулятори. Компанія також працює над новими електромостевими системами (e-axles), які поєднують електродвигуни, коробки передач та електроніку в єдиний модуль. Вони є досить гнучкими для використання в передньо-, задньо- та повнопривідних моделях.
Потужність цих систем може коливатися від 200 до 470 к.с., що робить їх придатними для широкого спектру спортивних моделей. Серед автовиробників, які вже замовляють e-axles у Rimac, є Porsche та BMW.Співпрацює з компанією та саудівський стартап Ceer, створений у партнерстві з Foxconn Technology Group. Майбутній позашляховик Ceer отримає задню електромостову систему від Rimac, потужність якої буде порівнянна з 1288-сильним заднім двигуном Rimac Nevera, при цьому вага всього модуля становитиме лише 132 кг, що на 66 кг легше за аналогічну систему в Nevera. Rimac також розробляє меншу e-axle вагою всього 48 кг з прогнозованою потужністю 500 кінських сил.
Прогрес Rimac у сфері твердотільних акумуляторів може стати ключовим не лише для Bugatti, але й для всього ринку високопродуктивних електромобілів, пропонуючи рішення для збільшення запасу ходу та зниження ваги. Активна співпраця з великими виробниками та стартапами свідчить про визнання їхніх технологічних рішень у глобальній автомобільній промисловості. Успіх цих розробок може значно прискорити перехід високопродуктивного сегменту на електротягу, зберігаючи при цьому ключові характеристики динаміки та автономності.

