Український залізничник. З 1 квітня 2014 року — генеральний директор «Укрзалізниці», відсторонений.
Дата народження: 31.03.1961 р.
Рідне місто: село Слобода (Івано-Франківська область)
Відучившись 8 класів, Борис Остапюк вступив до Чернівецького залізничного училища. Потім хлопець навчався в Дніпропетровському інституті інженерів залізничного транспорту. Там Боря освоїв вагонобудування і вагонне господарство. Пізніше в тому ж ВНЗ він вивчав рухомий склад і спецтехніку залізничного транспорту. Через деякий час Борис Остапюк осягав менеджмент організації.
Свою кар'єру на залізниці він почав у 90-х у Львові. Далі Борис Остапюк просувався по кар'єрній драбині, займаючи керівні пости в різних регіонах.
У квітні 2014-го року Борис Остапюк став Гендиректором «Укрзалізниці». У листопаді того ж року його звільнили через низку корупційних скандалів.
Особисте життя
Інформація про сімейний стан Бориса Остапюка не представлена в ЗМІ.
Скандали
Борис Остапюк замішаний у низці корупційних скандалів.
Чому українська залізниця найбільш убога і збиткова в Європі? Журналісти рекомендують запитати про це Бориса Остапюка. Автори розслідування «SKELET-info» повідомляють, що присвоєнням корпоративних грошей Остапюк почав займатися в 90-х рр., коли працював на Львівській залізниці. Він став частиною корупційної мережі Георгія Кирпи, тодішнього керівника цієї установи. Подейкують, що в структурі Львівської залізниці Борис Остапюк займався ремонтом і постачанням. Цей напрямок — найблагодатніший для корупційних фруктів. Великі суми легко списувалися у власну кишеню за допомогою тендерної закупівлі. Красти також вдається на продажах квитків і пасажирському сервісі. Пізніше Остапюк створив власний корупційний клан. Його спільниками стали впливові політики й чиновники. Завдяки цим зв'язкам Остапюку вдалося отримати керівні посади в «Укрзалізниці.
У 2006-му році Бориса Остапюка звільнили з посади заступника директора «Укрзалізниці». Причиною послужила корупційна справа з тяжкими наслідками для держбюджету. Як з'ясувалося, Остапюк незаконно надав пільговий тариф на вантажні перевезення для компанії «Інтертранс» і «Т-Транс». Це завдало «Укрзалізниці» збитків у розмірі 150 млн грн. Але вже у 2007-му році Борис Остапюк через суд поновився на посаді. При цьому за період безробіття він отримав свою колишню зарплату.
Варто відзначити, що директором «Інтертрансу» тоді був Микола Ковзель, колишній співробітник Львівської залізниці та давній соратник Остапюка. Цікаво, що брат Миколи — Петро — був суддею Адміністративного суду. До речі, саме він визнав незаконним рішення про звільнення Бориса Остапюка. В знак подяки Остапюк повернув пільговий тариф для «Інтертранс» і «Т-Транс».
Статок
Інформація про доходи Бориса Остапюка не представлена у відкритих джерелах.