Президент компанії «Міжнародні авіалінії України» (з 2004-го року до цього дня)
Дата народження: 01.11.1963 р.
Рідне місто: Київ
Юрій Мірошников закінчив Київський інститут інженерів цивільної авіації. Пізніше він підвищував свою кваліфікацію ще в кількох ВНЗ.
У 1986-му році Юрій Мірошников почав свою кар'єру як інженер Бориспільського об'єднаного авіазагону. У 1993-му році він перейшов на роботу в «Міжнародні авіалінії України». У 2009-му році Юрій Мірошников став президентом цього підприємства.
Особисте життя
Юрій Мірошников одружений. Його дружина Ірина працює інженером. У пари є дочка Марія.
Скандали
Навколо Міжнародних авіаліній України постійно горять скандали. Їх число постійно збільшується.
У 2018-му році сім'ю з 10-річною дитиною не пустили в літак рейсу «Мюнхен-Київ». Як пояснили представники МАУ, літак виявилося меншим, ніж було запланованого. З цієї причини на борт не змогли потрапити всі пасажири. Цікаво, що постраждала родина була першою в черзі біля воріт до літака. Проте співробітниця, яка перевіряє квитки, попросила родину відійти і не заважати її роботі. Питання та обурення вона ігнорувала.
Родині туристів довелося розшукувати офіс МАУ по неосяжному Мюнхенському аеропорту. Ситуацію ускладнило те, що представництво Міжнародних авіаліній України розташовувалося під вивіскою «EasyJet».
Там постраждалим дали талони на рейс авіакомпанії «Lufthansa». При цьому український представник зазначив, що відправитися додому на цьому літаку вдасться, якщо будуть вільні місця.
Такі знайшлися, оскільки батько сімейства розчулив бортпровідницю історією своєї подорожі. Співробітниця німецької авіакомпанії завчасно виділила три місця для туристів, кинутих напризволяще.
Варто відзначити, що аналогічна ситуація з МАУ і їх пасажирами сталася в Китаї. Тоді на літак не змогли потрапити 20 пасажирів. Всі вони були українцями. Для багатьох клієнтів зупинка в Китаї була транзитною. Причина та ж — компанія надіслала менший літак, ніж було потрібно.
При цьому в аеропорту не було представників перевізника. Деяким клієнтам вдалося зв'язатися з українським офісом. Там повідомили, що вартість квитків і готель для очікування не будуть компенсовані. Крім того, з'ясувалося, що пасажирам, які не потрапили на рейс, завчасно анулювали квитки без їх відома.
Через годину ситуація була виправлена.
2019-й рік почався для МАУ зі скандалів. Так, вночі з 29-го січня, в проміжку з 01:00 до 02:00 компанія затримала 22 рейси. Причиною стали невирішені проблеми постачальника палива з української фіскальною службою.
Пізніше на голови пасажирів впав новий авіаційний сюрприз. З січня вага ручної поклажі не повинна перевищувати 7 кг. При цьому ноутбуки, фотоапарати, документи, преса і товари з «Duty Free» повинні знаходитися всередині ручної поклажі. Як повідомляють пасажири, за провезення покупки «Duty Free» у фірмовому пакетику магазину чомусь доводиться доплачувати 15 євро.
Незабаром після впровадження нових правил, які також відбилися на габаритах ручної поклажі, широкий резонанс набула історія набитої кишеньки. Як з'ясувалося, вміст кишені зробив сумку більшою від допустимої норми на пів сантиметра. З такою ручною поклажею пасажирку відмовилися пускати в літак. При цьому, як повідомила потерпіла на своїй Facebook-сторінці, персонал обслуговував її вкрай грубо і нетактовно. Пізніше родич працівниці, на яку поскаржилася клієнтка, розповів журналістам, що грубість пасажирка викликала своїм хамством.
Раніше повідомлялося, що співробітники МАУ привласнили 10 млн грн, що належать аеропорту «Бориспіль».
У ЗМІ також з'являлися повідомлення, що працівники МАУ вже кілька місяців не отримують зарплату, а компанія переживає фінансові труднощі. Можливо, це пояснює природу вищеописаних скандалів.
Крім того, бортпровідники компанії не проінструктовані про правила обслуговування пасажирів з інвалідністю.
Статок
Юрій Мірошников не надав інформацію про свої доходи в відкритих джерелах.