Тарас Ложенко: український рекламщик, який прославився випуском найдорожчих сирів в країні
Один з найбільш відомих фермерів в країні. Професійний маркетолог, який вклав всі свої знання, вміння та зв'язки у розвиток бізнесу. Засновник бренду «Доообра ферма», який торгує найдорожчими сирами на території України. Критикується за обман покупців та зайву любов до самопіару.
1. Біографія
2. Сім'я
3. Освіта
4. Кар'єра і бізнес
5. Компромат і чутки
6. Декларація
7. Відео
Біографія
Найбільш екологічний український фермер Тарас Ложенко в останні роки все частіше з'являється в профільних і загальних ЗМІ. Своє ім'я він просуває в якості сучасного, відкрито мислячого і чесного підприємця, який хоче займатися улюбленою справою, бути ближче до природи і годувати своїх клієнтів здоровими дарами села.
Однак, Тарас Ложенко, «Добра ферма» якого стрімко набирає популярність, звинувачується в зароблянні грошей на переслідуванні «зелених» цінностей і вихвалянні сімейних інститутів.
Тарас Ложенко народився 17 червня 1977 року у Києві.
Сім'я
Тарас Ложенко народився в простій родині. Як він пізніше розповідав, його батько мав агроферму і залучав до простої, але фізично важкої праці свого сина.
Подорослішавши, Ложенко обзавівся власною сім'єю. Рекламщик, фермер і підприємець перебуває у шлюбі і виховує кілька дітей.
Освіта
Не дивлячись на те, що Тарас Ложенко з юності залучався до фізичної праці, у якості подальшої кар'єри він вибрав більш креативну сферу. Закінчивши звичайну київську школу, він вступив до Академії мистецтв.
Найзнаменитіший фермер України є професійним художником і дизайнером, роботи якого в рекламі знайомі мільйонам жителів нашої країни.
Господар бренду «Доообра ферма» закінчив Національну академію образотворчого мистецтва і архітектури за спеціальністю "графічний дизайн".
Кар'єра і бізнес
Тарас Ложенко, «Доообра ферма» якого улюблена десятками тисяч покупців, міг піти іншим шляхом. Так, маркетолог і підприємець будував кар'єру професійного спортсмена.
У минулому Ложенко був член збірної України з плавання. Крім того, фермер має звання кандидата в майстри спорту. Хлопцеві пророкували велике майбутнє, однак з ним трапилося нещастя. Тарас зламав руку, після чого він встав перед життєвим вибором: що робити далі? Через кілька місяців змушеного відпочинку Тарас Ложенко повернувся в збірну, однак зрозумів, що наздогнати стрімко розвиваючихся колег і суперників він не зможе.
Тарас Ложенко був змушений покинути спорт і взятися за іншу справу.
Закінчивши Академію мистецтв, молодий чоловік прийшов в рекламний бізнес, в якому зміг не тільки реалізувати творчий потенціал, а й заробляти хороші гроші.
У Києві Тарас Ложенко був відомий в якості арт-директора, креативного директора, а пізніше як господара власного агентства.
Нинішній господар «Доооброй ферми» є автором рекламних кампаній брендів «Селянське», «Гуд Фуд», «Золота бочка», «Старий мельник», «Сландо», «Тип і Топ», «Лото Забава».
Як креативщик Тарас Ложенко також отримав професійне визнання і був відзначений нагородою Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
Бренд «Доообра ферма» з'явився в 2012 році і виник як продовження агроферми батька Тараса Ложенка. Втомившись від незліченних рекламних компаній і спілкування з клієнтами і підлеглими він вирішив реалізувати свій досвід в створенні власного підприємства з виготовлення екологічно чистих сирів.
Справу було розпочато під Києвом - біля міста Богуслава, де і розташувалася база «Доооброї ферми». Спочатку батько і син Ложенко займалися розведенням худоби і намагалися отримати молоко екстра-класу.
Продукція від сім'ї фермерів зацікавила виробників дорогих французький сирів, які наштовхнули сімейний підряд на ідею розвитку власного господарства.
Для навчання мистецтву сироваріння Тарас Ложенка здійснював експедиції до Франції, а потім запросив для налагодження виробництва на «Доооброй фермі» німецького сировара з Баварської школи сироваріння Волтера Майера.
Сьогодні бренд відомий своїми елітними сирами «7 смаків», «Старець», «Легенда», козячий сир «Бікоз», кіскою і сулугуні за власним рецептом і багатьма іншими продуктами.
У 2016 році в Києві Тарас Ложенко створив перший в Україні «Музей сиру». Закладом він керує разом з членами своєї сім'ї і крім ознайомлення з історією сироваріння в країні і в світі пропонує продегустувати і купити сиру власного бренду.
Компромат і чутки
Тарас Ложенко, «Доообра ферма» є молодим і активно розвиваючимся брендом, не є скандальним підприємцем. Однак, він сам і його продукція активно критикуються.
Якщо самого Ложенко називають любителем піару і лицеміром, то до його сирів та інших проектів висуваються більш конкретні претензії.
Так, відвідувачі «Музею сиру» обурені величезною ціною екскурсії, яка коштує 200 гривень, бідною програмою відвідування і непрофесіоналізмом персоналу. Музей складається з декількох маленьких кімнат, в яких екскурсовод-продавець працює з відвідувачами 20-30 хвилин. Для дегустації сирів потрібно розлучитися ще з 150-200 гривнями.
Клієнти Ложенко відкрито звинувачують його «Музей сиру» в обмані відвідувачів і заявляють, що це всього лише пафосний магазин з величезними цінами на продукцію.
Незадоволені українці і якістю сирів від «Доооброї ферми». Клієнти скаржаться на постійну доставку сирів із затримками, обман з цінами і хамство персоналу.
Крім того, клієнти Ложенка часто називають його шахраєм. Наприклад, одна з клієнток писала в соціальній мережі, що її обдурили: на пляшці коров'ячого молока було зазначено, що воно зберігається при температурі від 0 до +4 градусів 3 доби, але молоко стоїть без кип'ятіння 7 діб.
На звинувачення у продажу молока з хімічними домішками в «Доооброї ферми» відповідають тим, що їх продукція не скисає через свою «чистоту», що викликає скепсис більшості користувачів Мережі.
Крім того, клієнтів «Доооброї ферми» шокують ціни на продукцію бренду, яка в рази вище, ніж на інших фермерських виробництвах.
Декларація
Тарас Ложенко ніколи не розкривав інформації про свої доходи. Однак, на думку експертів, його прибуток від продажу продукції «Доооброй ферми» і рекламного бізнесу перевищує 2 мільйони гривень на рік.
Також йому належать об'єкти житлової нерухомості і численні фермерські та господарські будівлі. Має кілька авто різного класу.