Тарас Ложенко
  • Дата народження
    17 липня 1977
  • Країна
    Україна
  • Соцмережі
Тарас Ложенко
3720

Тарас Ложенко

Тарас Ложенко: український рекламщик, який прославився випуском найдорожчих сирів в країні

Один з найбільш відомих фермерів в країні. Професійний маркетолог, який вклав всі свої знання, вміння та зв'язки у розвиток бізнесу. Засновник бренду «Доообра ферма», який торгує найдорожчими сирами на території України. Критикується за обман покупців та зайву любов до самопіару.

1. Біографія
2. Сім'я
3. Освіта
4. Кар'єра і бізнес
5. Компромат і чутки
6. Декларація
7. Відео

Біографія

Найбільш екологічний український фермер Тарас Ложенко в останні роки все частіше з'являється в профільних і загальних ЗМІ. Своє ім'я він просуває в якості сучасного, відкрито мислячого і чесного підприємця, який хоче займатися улюбленою справою, бути ближче до природи і годувати своїх клієнтів здоровими дарами села.

Однак, Тарас Ложенко, «Добра ферма» якого стрімко набирає популярність, звинувачується в зароблянні грошей на переслідуванні «зелених» цінностей і вихвалянні сімейних інститутів.

Тарас Ложенко народився 17 червня 1977 року у Києві.

Сім'я

Тарас Ложенко народився в простій родині. Як він пізніше розповідав, його батько мав агроферму і залучав до простої, але фізично важкої праці свого сина.

Подорослішавши, Ложенко обзавівся власною сім'єю. Рекламщик, фермер і підприємець перебуває у шлюбі і виховує кілька дітей.

Освіта

Не дивлячись на те, що Тарас Ложенко з юності залучався до фізичної праці, у якості подальшої кар'єри він вибрав більш креативну сферу. Закінчивши звичайну київську школу, він вступив до Академії мистецтв.

Найзнаменитіший фермер України є професійним художником і дизайнером, роботи якого в рекламі знайомі мільйонам жителів нашої країни.

Господар бренду «Доообра ферма» закінчив Національну академію образотворчого мистецтва і архітектури за спеціальністю "графічний дизайн".

Кар'єра і бізнес

Тарас Ложенко, «Доообра ферма» якого улюблена десятками тисяч покупців, міг піти іншим шляхом. Так, маркетолог і підприємець будував кар'єру професійного спортсмена.

У минулому Ложенко був член збірної України з плавання. Крім того, фермер має звання кандидата в майстри спорту. Хлопцеві пророкували велике майбутнє, однак з ним трапилося нещастя. Тарас зламав руку, після чого він встав перед життєвим вибором: що робити далі? Через кілька місяців змушеного відпочинку Тарас Ложенко повернувся в збірну, однак зрозумів, що наздогнати стрімко розвиваючихся колег і суперників він не зможе.

Тарас Ложенко був змушений покинути спорт і взятися за іншу справу.

Закінчивши Академію мистецтв, молодий чоловік прийшов в рекламний бізнес, в якому зміг не тільки реалізувати творчий потенціал, а й заробляти хороші гроші.

У Києві Тарас Ложенко був відомий в якості арт-директора, креативного директора, а пізніше як господара власного агентства.

Нинішній господар «Доооброй ферми» є автором рекламних кампаній брендів «Селянське», «Гуд Фуд», «Золота бочка», «Старий мельник», «Сландо», «Тип і Топ», «Лото Забава».

Як креативщик Тарас Ложенко також отримав професійне визнання і був відзначений нагородою Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

Бренд «Доообра ферма» з'явився в 2012 році і виник як продовження агроферми батька Тараса Ложенка. Втомившись від незліченних рекламних компаній і спілкування з клієнтами і підлеглими він вирішив реалізувати свій досвід в створенні власного підприємства з виготовлення екологічно чистих сирів.

Справу було розпочато під Києвом - біля міста Богуслава, де і розташувалася база «Доооброї ферми». Спочатку батько і син Ложенко займалися розведенням худоби і намагалися отримати молоко екстра-класу.

Продукція від сім'ї фермерів зацікавила виробників дорогих французький сирів, які наштовхнули сімейний підряд на ідею розвитку власного господарства.

Для навчання мистецтву сироваріння Тарас Ложенка здійснював експедиції до Франції, а потім запросив для налагодження виробництва на «Доооброй фермі» німецького сировара з Баварської школи сироваріння Волтера Майера.

Сьогодні бренд відомий своїми елітними сирами «7 смаків», «Старець», «Легенда», козячий сир «Бікоз», кіскою і сулугуні за власним рецептом і багатьма іншими продуктами.

У 2016 році в Києві Тарас Ложенко створив перший в Україні «Музей сиру». Закладом він керує разом з членами своєї сім'ї і крім ознайомлення з історією сироваріння в країні і в світі пропонує продегустувати і купити сиру власного бренду.

Компромат і чутки

Тарас Ложенко, «Доообра ферма» є молодим і активно розвиваючимся  брендом, не є скандальним підприємцем. Однак, він сам і його продукція активно критикуються.

Якщо самого Ложенко називають любителем піару і лицеміром, то до його сирів та інших проектів висуваються більш конкретні претензії.

Так, відвідувачі «Музею сиру» обурені величезною ціною екскурсії, яка коштує 200 гривень, бідною програмою відвідування і непрофесіоналізмом персоналу. Музей складається з декількох маленьких кімнат, в яких екскурсовод-продавець працює з відвідувачами 20-30 хвилин. Для дегустації сирів потрібно розлучитися  ще з 150-200 гривнями.

Клієнти Ложенко відкрито звинувачують його «Музей сиру» в обмані відвідувачів і заявляють, що це всього лише пафосний магазин з величезними цінами на продукцію.

Незадоволені українці і якістю сирів від «Доооброї ферми». Клієнти скаржаться на постійну доставку сирів із затримками, обман з цінами і хамство персоналу.

Крім того, клієнти Ложенка часто називають його шахраєм. Наприклад, одна з клієнток писала в соціальній мережі, що її обдурили: на пляшці коров'ячого молока було зазначено, що воно зберігається при температурі від 0 до +4 градусів 3 доби, але молоко стоїть без кип'ятіння 7 діб.

На звинувачення у продажу молока з хімічними домішками в «Доооброї ферми» відповідають тим, що їх продукція не скисає через свою «чистоту», що викликає скепсис більшості користувачів Мережі.

Крім того, клієнтів «Доооброї ферми» шокують ціни на продукцію бренду, яка в рази вище, ніж на інших фермерських виробництвах.

Декларація

Тарас Ложенко ніколи не розкривав інформації про свої доходи. Однак, на думку експертів, його прибуток від продажу продукції «Доооброй ферми» і рекламного бізнесу перевищує 2 мільйони гривень на рік.

Також йому належать об'єкти житлової нерухомості і численні фермерські та господарські будівлі. Має кілька авто різного класу.

Відео

Згадки про персону