Степан Рябченко присвятив роботу видатній українській художниці Марії Примаченко
Степан Рябченко присвятив роботу видатній українській художниці Марії Примаченко

Степан Рябченко присвятив роботу видатній українській художниці Марії Примаченко

Панорама митця Степана Рябченка “Джерело” — присвята видатній художниці Марії Примаченко, яка створила у власних роботах неймовірний світ із безліччю характерних персонажів.

Слава народної мисткині широко розлетілася по світу, з нею товаришував Сергій Параджанов, а її творчістю захоплювалися Пабло Пікассо і Марк Шагал.

«Джерело» (фрагмент роботи).

“Джерело» Степана Рябченка витікає з мотивів і натхненне унікальними персонажами з творів художниці.

Рябченко, як і Примаченко, творить свій всесвіт, який населяє власними героями.

Працюючи з цифровим мистецтвом, молодий художник постійно досліджує межу поміж віртуальною і матеріальною дійсністю, між світом цифри і аналогу, між штучним і природним.

Руйнуючи цю межу, автор слідує всеохопній глобальній тенденції – “оцифрування” і доповнення дійсності.

«Джерело» (фрагмент роботи).

У даній роботі Степан поєднав строкатість і міфічність самобутнього “наївного” мистецтва знаменитої художниці з елементами і персонажами власних віртуальних світів.

За допомогою новітніх технологій синтезувавши традицію і новацію, історію і сучасність, митець створив нову візуальну повість, подану із величезним розмахом.

Рябченко формує казковий, фантазійний ландшафт, у який поміщає персонажів Примаченко поряд зі своїми.

«Джерело» (фрагмент роботи).

Як правило, зображені в роботах художниці поодиноко, в панорамі Рябченка вони збираються у спільноту, взаємодіють одне з одним і з новою реальністю.

Фантастичні герої модифікуються, трансформуються у віртуальному світі, перейшовши з живопису в об’ємний цифровий простір.

Два світи митців-фантазерів, зустрівшись, народжують нову художню дійсність.

«Джерело» (фрагмент роботи).

Чудернацькі створіння, що спрямовуються до джерела, аби втамувати спрагу, вказують напрям до витоків натхнення, невичерпної фантазії, підсвідомості, де криється цілий незнаний світ.

У широкій панорамі все побудовано на принципі комбінаторики — багатство деталей і планів, поєднання площинних і об’ємних елементів.

Вирування кольору і образів, неймовірний масштаб і харизма казкових істот, що населяють панно, ледь не змушують зображення вийти за рамки площини, зробити крок із віртуальної реальності в матеріальну.

Наталія Маценко, мистецтвознавець.

Источник материала
loader