/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fc2439013b154bbe95b3bf45bdcd92476.jpg)
«Яблучний» телевізор та кредитка. Apple змінює курс
Компанія Apple, дітище покійного Стіва Джобса, яка нині переживає не найкращі часи, зробила спробу виправити ситуацію.
Вчора, 25 березня, у своїй штаб-квартирі у Каліфорнії компанія представила низку нових сервісів.
Головний виконавчий директор компанії Apple Тім Кук на початку презентації оголосив, що йтиметься саме про нові послуги, а не нові пристрої.
Для компанії із 42-річною історією це перша кардинальна зміна курсу.
На презентації в Каліфорнії представники Apple оголосили про запуск декількох нових сервісів і про удосконалення старих.
Презентація пройшла з розмахом – на неї завітали зірки світового масштабу: Дженніфер Еністон, Стівен Спілберг, Опра Вінфрі та інші.
Всі вони зібрались, аби продемонструвати підтримку проектам технологічного гіганта.
Платформа буде транслювати шоу з наявних послуг, таких як Hulu і HBO, пише ВВС.
Втім зірковий авангард – це ще не все, на що зважилась Apple.
Компанія пішла на співпрацю з конкурентами.
Цікаво, що після презентації акції Apple… обвалилися на 2%.
Картка з кешбеком.
Карта Apple вийдеі як віртуальна, для айфона, і як фізична, пластикова.
Обидві версії будуть доступні у США вже влітку.
До віртуальної картки буде додаватися опція кешбек – до 2% з кожної покупки.
У неї не буде ані штрафів за прострочені платежі, ані щорічних виплат на обслуговування, ані комісій за міжнародні перекази.
Над карткою працювали команди з інвестбанку Goldman Sachs і компанії Mastercard.
Зіркове Apple TV.
Експерти давно чекали виходу Apple на ринок онлайн-стрімінгу, на якому сьогодні домінують Amazon і Netflix.
Додаток Apple TV+ особисто представив іменитий режисер Стівен Спілберг.
Цей онлайн-кінотеатр без реклами стартує восени.
На ньому демонструватимуть серіали і фільми, доступні й на інших майданчиках, таких як Hulu і HBO, а також контент, зроблений на замовлення самої Apple.
Крім того, Спілберг оголосив, що він теж працює над декількома шоу для нової платформи.
![]()
Стів Карелл, Різ Уізерспун і Дженніфер Еністон з'явилися на презентації нових сервісів Apple.
Вони, як і Джейсон Момоа, Альфра Вудленд, Опра Вінфрі та комік Кумейл Нанджіані, пообіцяли взяти участь у створенні нових шоу для Apple TV+.
Вперше в історії компанії створений нею додаток буде доступний на техніці конкурентів Apple: Samsung, Sony LG, на «розумних» телевізорах Vizio та приставках Amazon Firestick і Roku.
«На Apple чекають складні випробування.
Чи допоможе новий контент виділити їх з натовпу конкурентів і чи зможуть вони замовляти та забезпечувати створення такого контенту, який принесе їм таку ж аудиторію, яку, наприклад, серіал «Дуже дивні справи» (Very strange things) приніс Netflix?», – коментує Ед Браман, експерт з кіно і продакшну з Йоркського університету.
![]()
Опра Вінфрі побачила можливість створення на Apple TV+ клубу для читання.
На презентації представили новинний сервіс, Apple News+, завдяки якому можна буде читати до 300 журналів, включаючи Marie Claire, Vogue, New Yorker, Esquire, National Geographic і Rolling Stone.
Також через сервіс будуть, зокрема, доступні газети Los Angeles Times і Wall Street Journal.
В Apple присягаються, що не будуть стежити за активністю користувачів і обіцяють не давати робити цього рекламодавцям.
Apple News+ коштуватиме передплатникам в $9,99 на місяць і вже доступний в США і Канаді.
В Європі сервіс з’явиться до кінця року.
На відміну від TV+, новинний сервіс буде доступний тільки власникам гаджетів Apple.
![]()
В Apple Arcade буде 100 ексклюзивних ігор.
Нова ігрова платформа Apple Arcade включатиме понад 100 ексклюзивних комп'ютерних ігор.
Сервіс буде доступний у 150 країнах з осені, але інформації про ціну підписки досі немає.
«У 2018 році аналітична компанія IHS Markit оцінила ринок ігор для iOS, операційної системи Apple, у $33,5 млрд.
На цьому ринку є місце для такої платформи як Apple Arcade, яка не буде фінансуватися через внутрішньоігрові покупки або рекламу», – зазначає директор IHS з ігрового ринку Пірс Хардінг-Роллс.
«Рішення Apple представити нову ігрову платформу на сервісі, яким керує не вона, а також підтримати розробку ексклюзивних ігор для платформи Arcade означає, що компанія почала набагато щільніше працювати з ігровим ринком», – додає він.
