27 апреля, суббота
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
COVID-19 і перехід на “удаленку” спровокували ажіотаж навколо ноутбуків
COVID-19 і перехід на “удаленку” спровокували ажіотаж навколо ноутбуків

COVID-19 і перехід на “удаленку” спровокували ажіотаж навколо ноутбуків

Через пандемії коронавируса компанії по всьому світу масово переводять співробітників на дистанційний режим роботи.

На цьому тлі різко збільшився попит на ноутбуки, веб-камери та інші пристрої, необхідні для роботи з дому.

Відразу кілька американський провайдерів керованих послуг (Managed Service Provider, MSP) повідомили виданню CRN про ажіотаж на лептопи в США.

За словами президента каліфорнійської MSP-компанії KME Systems Марка Ессаяна (Mark Essayian), один з його клієнтів в паніці шукав ноутбуки для своєї бухгалтерії і не міг нічого знайти в Best Buy.

На тлі пандемії різко збільшився попит на ноутбуки, веб-камери та інші пристрої, необхідні для роботи з дому.

“Довелося купувати комп’ютери в Costco [мережа клубних магазинів-складів].

Ми знайшли пару моделей, і я замовив їх.

Сьогодні доставили комп’ютери клієнту”, – розповів співрозмовник.

Виконавчий віце-президент MSP-компанії MNJ Technologies Бенджамін Нірнберг (Benjamin Niernberg) з Іллінойсу серед найбільш затребуваних товарів у своїх клієнтів перерахував ноутбуки, настільні комп’ютери, веб-камери, ліцензії на WebX і рішення для багатофакторної аутентифікації.

За словами Нірнберга, одна з обслуговуваних їм компаній замовила у нього відразу 1600 летпопов.

Особливо складна ситуація з хромбуками.

“Зараз відставання за більшістю поширених моделей хромбуков досягає майже 70 днів.

Тобто, якщо замовити хромбук сьогодні, то в кращому випадку термін його поставки буде в червні.

Якщо шкіл не поквапляться з замовленнями, досить імовірно, у них будуть проблеми зі своєчасною доставкою пристроїв до вересня “, – попередив Аллен фелкон (Allen Falcon), засновник і гендиректор массачусетського постачальника хмарних рішень Cumulus Global.

Журнал The Wall Street Journal написав про розладнаному жителі Далласа, який пішов купувати новий ноутбук, оскільки його старий зламався, але в магазинах знайшов лише порожні полиці з цінниками.

За його словами, більший ажіотаж на тлі COVID-19 лише навколо туалетного паперу.

У підсумку, чоловікові довелося придбати уживане пристрій.

Підйом попиту відзначається і на європейських ринках.

За даними The Financial Times (FT), невеликі і великі компанії в Європі в березні почали закуповувати активно ноутбуки, готуючись до того, що через спалах коронавируса великому числу співробітників доведеться працювати з дому.

Невеликі і великі компанії в Європі в березні почали закуповувати активно ноутбуки, готуючись до того, що через спалах коронавируса великому числу співробітників доведеться працювати з дому.

Один італійський постачальник розповів виданню, що замовлення ноутбуків виросли в 20 разів у порівнянні зі звичайним рівнем після того, як уряд країни з 10 березня оголосило загальнонаціональний карантин.

“За вчорашній день я продав стільки, скільки за весь минулий місяць.

Якби у мене був в 10 разів більший запас товару, я б продав і його”, – заявив співрозмовник FT.

Він додав, що італійський бізнес виявився, в основному, не готовий до раптової необхідності працювати дистанційно, і порадив компаніям з інших країн врахувати досвід Італії.

У Британії в останні дні також серйозно збільшилися замовлення лептопів з боку великого бізнесу, в тому числі банків, повідомив Майк Норріс (Mike Norris), глава найбільшого британського реселлера комп’ютерів Computacenter.

Він зазначив, що при розміщенні замовлень великі компанії стали мене розбірливі щодо марки ноутбуків, а невеликі і середні фірми, які раніше не забезпечили своїх співробітників лептопами, тепер в паніці їх розкуповують.

Генеральний директор аналітичної компанії Canalys Стів Бразір (Steve Brazier) зазначив, що масові закупівлі ноутбуків збіглися з хронічною нестачею лептопів на тлі дефіциту процесорів Intel і наслідками коронавируса у вигляді збоїв в роботі китайських підприємств зі складання ноутбуків і виробництва компонентів для них.

Осторонь від тренда не залишилася і Індія.

Місцевий інтернет-портал The Economic Times (ET) з посиланням на наявні оцінки повідомив, що за останній тиждень попит на ноутбуки в країні збільшився на 40-45%.

Найбільш активно закуповуються банки, фірми, що спеціалізуються на аутсорсингу бізнес-процесів (BPO), колл-центри, консалтингові компанії, НВО, представники малого та середнього бізнесу.

Також посилився попит на монітори і комп’ютерні аксесуари.

За останній тиждень попит на ноутбуки в Індії збільшився на 40-45%.

Індія виробляє ноутбуки і всередині країни, але компоненти для них, в основному, завозяться з КНР, де підприємства все ще працюють із зниженою потужністю через наслідки коронавируса.

Крім того, COVID-19 позначився і на обсягах імпорту летпопов з Піднебесної.

В результаті, попит на портативні комп’ютери перевищує пропозицію.

“Деякі компанії в Індії замовляють по 8-10 тисяч лептопів.

Монітори та роутери теж користуються величезним попитом, як в США.

Ноутбуки залишаться затребуваними навіть після спалаху коронавируса, оскільки деякі компанії оцінять економічні переваги дистанційної роботи співробітників і можуть продовжити працювати в такому режимі” , – заявив ET аналітик індійського підрозділу IDC Навкендар Сінгх (Navkendar Singh).

На цьому тлі в Індії також зросла популярність прокату портативних комп’ютерів.

“Якщо раніше лептоп з хорошою конфігурацією здавали в оренду за ціною 1700-2000 рупій (22-26 доларів США) на місяць, то тепер ціни зросли до 4000 рупій (близько 53 доларів США)”, – розповів Рави Рао (Ravi Rao), керуючий директор компанії Value.

Momentum і секретар Асоціація виробників ПЗ Хайдерабада (Hyderabad Software Enterprises Association).

В його фірмі працює близько 2300 осіб, з яких приблизно дві третини користуються ноутбуками.

Близько 70% ноутбуків належать самій компанії, а решта взяті в оренду.

Источник материала
Поделиться сюжетом