25 апреля, четверг
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Реклама у Facebook запропонувала грошей на просування TikTok. Я перейшов і з мого акаунту зняли $2 тис
Реклама у Facebook запропонувала грошей на просування TikTok. Я перейшов і з мого акаунту зняли $2 тис

Реклама у Facebook запропонувала грошей на просування TikTok. Я перейшов і з мого акаунту зняли $2 тис

Розкажу і я, як мене хакнули тиждень тому.

Крок 1: Показали мені у Facebook рекламу Tik.

Tok Business «Отримай $3 тис., щоб спробувати рекламу в Tik.

На цьому етапі все виглядало доволі логічним: Tik.

Tok нарешті запустив бізнес рекламу і агресивно просувається, щоб якомога швидше залучити рекламодавців.

Tok треба якнайдорожче продатись, то чому б і ні.

Приклад подібної реклами, але та вела в додаток, а не на сайт:.

Реклама у Facebook.

Лого Tik.

Tok, все канонічно.

Крок 3: В додатку кнопка «Отримати купон», котра просить залогуватись у Facebook.

Тут у мене зародились сумніви.

Але я подумав, що вони, можливо, захочуть запостити в мою стрічку щось на зразок «Користуйся Tik.

Tok для бізнесу» чи зібрати інфу про мене, чи в них single sign-on через Facebook.

Одним словом ввів я їм свій логін і пароль.

Подумав: у мене ж двофакторна авторизація, чого мені боятись, цікаво що далі.

Смс для підтвердження також увів.

Крок 4: Мені показали 10-значну цифро-буквенну комбінацію.

Я не зрозумів де її застосовувати і вирішив глянути за окремим додатком для бізнесу.

Тут я відволікся на інші справи.

Крок 5: За 15 хвилин мені приходить імейл, що мене видалено з бізнес-аккаунта у Facebook, яким я управляв для свого товариша.

Його видалено також.

Я не врахував, що я верифікував їх браузер, тож вони з нього можуть управляти моїм акаунтом.

Я одразу змінив пароль і пройшов усі процедури перевірки.

Написав в підтримку Facebook , зробив скріншоти «Чому я бачу цю рекламу?».

Крок 6: За декілька днів приходить лист, що з рекламного аккаунта витрачено $2000.

Зараз спілкуюся з підтримкою Facebook, сподіваюсь, що вони повернуть бізнес-аккаунт зі сторінкою і обнулять рекламний аккаунт (доступ до сторінки пізніше відновили, про витрачені гроші на рекламу поки невідомо – прим.

Висновок: впевненість у правильності колись зроблених кроків безпеки – це добре, але з’являються нові методи, тож треба бути уважними.

Я проколовся на гіпотезі, що браузер потрібно верифікувати кожного разу двухфакторною авторизацією.

Источник материала
Поделиться сюжетом