/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F5aa34a93fbc287ee11d2461f07b7be59.jpg)
Третій гравець у класі Rally4
Ралійний монопривід поступово переходить на стандарти нової категорії Rally4 – першими встигли в M-Sport, де здійснили глибоку модернізацію базового Ford Fiesta RT19 та отримали новий Ford Fiesta Rally4.
Відразу після цього наспів Peugeot Sport, який повністю оновив свою концепцію – замість попереднього Peugeot 208 R2 з 1,6-літровим атмосферним двигуном з’явився абсолютно новий Peugeot 208 Rally4, вже зі 1,2-літровим турбомотором.
Тепер компанію їм склав Opel Motorsport, який недавно закрив проект Opel Adam R2 і вирішив повернути до ралі популярну модель Corsa – кілька днів тому був представлений новий Opel Corsa Rally4.
Слід визнати, насправді присутність третього автовиробника в категорії Rally4 багато у чому є формальністю – адже марка Opel вже з 2017 року належить французькому концерну Groupe PSA.
Більш того, нинішній новий Opel Corsa F повністю розроблений і створений на одній платформі з Peugeot 208 другого покоління.
Тому не доводиться дивуватися максимальній зовнішній подібності Peugeot 208 Rally4 й Opel Corsa Rally4… Згідно з попередніми планами, Corsa Rally4 повинна отримати міжнародну омологацію вже 1 грудня 2020 року.
«Начинка» Peugeot і Opel навряд чи сильно відрізняється – вони обидва обладнані двигунами серії PSA EB2 (три циліндри, робочий об’єм 1199 куб.
см, потужність 208 к.
У зв’язку з цим виникають два непростих питання… Перше – як Peugeot і Opel планують ділити між собою шматок ралійного ринку Європи в категорії Rally4? Все ж у Groupe PSA, на відміну від Opel і його колишнього власника GM, кілька десятиріч активно формували велике коло клієнтів, які завжди можуть забезпечити попит на будь-яку ралійну техніку Peugeot і Citroen.
А німецька марка поки слабо асоціюється з PSA – в першу чергу їй доведеться спиратися на тих, хто в останні роки виступав на Opel Adam R2.
Є ще варіант з Великобританією, де нові Corsa Rally4 можуть з’явитися під маркою Vauxhall… Друге питання – чи планують Peugeot Sport і Opel Motorsport спробувати свої сили в новій категорії Rally3 (фактично, це повнопривідна версія на базі класу Rally4)? Принаймні, у M-Sport вже старанно тестують прототип Ford Fiesta Rally3.
Свого часу в Opel примірялися до проекту Corsa R5, але далі концепт-кара справа не пішла… В принципі, Rally3 міг би стати непоганою нішею для німецької марки.

/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F3fd4f828-ec8b-4db8-a62b-0f73bab42aaf.png)