/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F59eeba866e76be5b18ff5ad319e33b69.jpg)
Фінське свято в Польщі
Ситуація в ралійному чемпіонаті Польщі стрімко змінювалася майже щотижня, причому приблизно 85% всіх ключових подій відбувалися аж ніяк не на трасах, а переважно в офісах національних федерацій – нинішнє загострення пандемії коронавірусу в Європі почало стрімко «ламати» всі скориговані влітку плани… Перший тривожний сигнал для поляків пролунав близько місяця тому, коли в сусідній Словаччині терміново скасували вересневе Rallye Tatry.
Очевидно, цей епізод різко знижує шанси на проведення іншого словацького змагання, Rally Košice (16-18 жовтня), яке повинно було стати фінальним раундом чемпіонатів Словаччини та Польщі.
Ось так вийшло, що учасників Rajd Świdnicki – KRAUSE раптово поставили перед суворим фактом – все вирішиться вже 3-4 жовтня на трасах під Свідницею, жодного «резерву» у вигляді ще одного раунду більше не існує.
І в битві за чемпіонський титул між Ярі Хуттуненом і Гжегошем Гжибом завдання поляка у фінальному раунді стрімко ускладнилося – тепер йому необхідно відіграти мінімум 15 очок, щоб випередити фіна (це при тому, що за підсумками етапу можна здобути максимум 35 очок)… Польсько-фінське протистояння вийшло страшенно нервовим – обидва претенденти на титул чергували високий темп зі раптовими втратами часу на трасі.
Особливо досяг успіху в цьому занятті Хуттунен – вийшов в лідери, мало не «катапультувався» зі траси, втратив 40 секунд, впав на п’яте місце (це вже один крок від поразки в боротьбі за титул), стрімко злетів на першу позицію… І після всього цього Ярі наостанок подарував справжній трилер на фінальному Power Stage – несподівано пробив переднє колесо і втратив півхвилини! Але навіть з такими втратами фін фінішував другим, завдяки чому став третім в історії іноземцем, який виграв ралійний чемпіонат Польщі – до того подібне вдавалося тільки італійцеві Леліо Латтарі (1974) і французу Бріану Буфф’є (три титули поспіль у 2007-2009 роках)….
Rajd Świdnicki – KRAUSE.
Гжиб/Порадзіш (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:10.50,9.
Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +19,8.
Плахитка/Новачевскі (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +21,9.
Врублевскі/Врубель (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +30,4.
Котарба Л./Котарба Т.
(PL, Citroen C3 R5) +1.07,9.
Слободзян/Хундля(PL, Hyundai i20 R5) +1.12,7.
Чемпіонат Польщі.
Хуттунен (FIN) – 93.
Гжиб – 85.
Котарба – 53.
Биськінєвіч – 52.
Слободзян – 47.
Касперчик – 44.
