/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F360186644873038b91f1225d4a2652c0.jpg)
Змінний статус Кіпру
Напевно, за підсумками цього року Cyprus Rally посідатиме особливе місце в історії чемпіонату Європи – це змагання хоч і випало з календаря ERC, але це було викликано не скасуванням через пандемію коронавірусу (як це сталося з етапами в Польщі, Чехії та на Азорах).
Все склалося набагато цікавішим чином – організатори повідомили, що відмовляються від статусу етапу ERC-2020, але натомість отримують гарантоване місце в календарі чемпіонату Європи у 2021-2022 роках… Виглядає як результат угоди між Кіпром та промоутером Eurosport Events Ltd., яка дозволила б учасникам ERC уникнути серйозних проблем зі логістикою – все ж за нинішніх умов дуже нелегко протягом двох тижнів виступити спочатку на асфальті в Португалії, а потім на нищівному гравії на Кіпрі.
Після всіх цих «маневрів» Cyprus Rally все ж відбулося у заплановані терміни, але тільки в статусі етапу чемпіонату Кіпру та міжнародної серії FIA Middle East Rally Championship… Загальна кількість учасників не справляла враження – 21 екіпаж (з них дев’ять на R5) на чолі з Нассером Аль-Аттією.
Попри «зниження» у ранзі, маршрут кіпрського ралі залишився майже незмінним як за дистанцією, так і за характером – майже 180 км повільної та нищівної траси, на якій середня швидкість майже ніколи не дотягувала до позначки у 70 км/год (єдиним винятком був один швидкий доп Analiontas, де вдалося подолати бар’єр у 90 км/год).
Найцікавіше, що Нассер Аль-Аттія не надто поспішав атакувати та виграв тільки чотири СД зі десяти.
Однак така тактика катарця виправдала себе повністю – обидва місцевих фаворити, Александрос Цулофтас (VW Polo GTI R5), який виграв шість допів, і Сімос Галатаріотіс (також за кермом VW Polo GTI R5), дуже швидко нахапали купу проблем і стрімко «пішли на дно» з величезним «баластом» по Supe.
Rally (загалом 20 і 60 хвилин відповідно)… Після всього цього залишалося тільки з подивом вивчати фінальні результати Cyprus Rally, де на дистанції в 177,5 км переможець Нассер Аль-Аттія випередив другого призера, господаря траси Панайотіса Янкоі (Hyundai i20 R5), більш ніж на 17 хвилин! Це ж майже шість секунд на кілометрі….
Cyprus Rally.
Аль-Аттія/Бомель (Q/F, VW Polo GTI R5) 2:46.25,1.
Янкоі/Кіріакоі (CY, Hyundai i20 R5) +17.10,4.
Демостеноіс/Павлоі (CY, Mitsubishi Lancer Evo IX) +19.03,2.
Савва/Папандреоі (CY, Mitsubishi Lancer Evo IX) +20.29,4.
Роуссос/Яннакоі (CY, Mitsubishi Lancer Evo X) +22.03,6.
FIA MERC (після двох етапів)*.
Аль-Аттія (Q) – 80.
Аль-Равахі (OM) – 60.
Аль-Тефірі (KWT) – 42.
* – попередні дані.
