Renault запускає сервіс Mobilize: він випустить лінійку електромобілів для каршерінгу, інтернет-таксі, доставки
Renault запускає сервіс Mobilize: він випустить лінійку електромобілів для каршерінгу, інтернет-таксі, доставки

Renault запускає сервіс Mobilize: він випустить лінійку електромобілів для каршерінгу, інтернет-таксі, доставки

Mobilize займається не тільки автомобілями.

Бізнес-підрозділ пропонує нові види перевезення людей і товарів як з використанням автомобіля, так і без нього.

Нові послуги мобільності відповідають очікуванням кінцевих клієнтів, компаній, міст і регіональних влад.

MOBILIZE — БРЕНД З МІСІЄЮБренд Mobilize об’єднує напрямки групи Renault, пов’язані з мобільністю, енергетикою і даними, і застосовує компетенції підрозділу RCI Bank & Services.

Він допоможе розвивати партнерські відносини і нові відкриті екосистеми, які забезпечать серйозні переваги в плані швидкості і масштабу, а також візьме участь у вирішенні актуальних викликів для автомобільної промисловості:«Ми з великим ентузіазмом зустрічаємо радикальну зміну в автомобільному світі, яка полягає в переході від володіння до використання тоді і там, де це необхідно.

Крім автомобільного напрямку Mobilize запропонує безліч інноваційних послуг, пов’язаних з транспортом, енергетикою і даними.

Ми разом з безліччю партнерів хочемо максимально збільшити використання автомобіля за рахунок стійких і доступних послуг з перевезення людей і товарів і, таким чином, знизити негативний вплив на навколишнє середовище», – сказала Клотільд Дельбос, генеральний директор бренду Mobilize.

УНІКАЛЬНА КОМБІНАЦІЯ ОБЛАДНАННЯ І ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СПЕЦІАЛІЗОВАНІ АВТОМОБІЛІ І ПОСЛУГИ В ВІДКРИТИХ ЕКОСИСТЕМАХMobilize пропонує гнучкі послуги мобільності для людей і товарів, адаптовані до мінливих очікуванням клієнтів, компаній і муніципальної влади.

Бренд вирішує реальні проблеми і надає зручні рішення, що доповнюють традиційні формати володіння автомобілем.

Пропонуючи нові варіанти більш ефективного використання товарів в рамках економіки замкненого циклу і загального користування, Mobilize допомагає будувати більш стійке майбутнє.А завдяки підтримці понад 6000 дилерських центрів Renault в Європі Mobilize зможе пропонувати рішення мобільності, що передбачають тривалість використання від однієї хвилини до декількох років, в містах і навколо міст.

У співпраці з партнерськими стартапами в сфері інноваційної мобільності і енергетики Mobilize створюватиме кращі рішення для своїх клієнтів.

Mobilize має серйозні конкурентні переваги на ринку мобільності завдяки компетенціям групи Renault в області конструювання і виробництва автомобілів і її лідерським позиціям на ринку електромобілів.

У Mobilize працюють власні команди інженерів і дизайнерів, і бренд має намір випустити цілу лінійку спеціалізованих автомобілів.

Ці модульні, надійні, повністю електричні моделі, призначені для інтенсивного використання, призначені для актуальних потреб нової інфраструктури мобільності: каршерінг, інтернет-таксі, доставка «останньої милі» і пересадка на вимогу.

Mobilize співпрацює з підрозділом RCI Bank & Services, яке в ролі привілейованого партнера надає простий доступ до фінансових рішень і послуг, починаючи з підписки і закінчуючи лізингом з оплатою використання.

Це дозволяє гнучко управляти витратами на утримання автопарку.

Mobilize разом з Renault Software Factory, Software République і партнерами розробляє передові алгоритми і програмне забезпечення для обробки даних, які підвищують ефективність прогнозування призначеного для користувача попиту і надання автомобілів.

Mobilize намір збільшити коефіцієнт використання автомобілів мінімум на 20%.Коли наші автомобілі стають непридатними до експлуатації, їх можна передати в наші служби технічного обслуговування і переробки на базі Renault Re-Factory.

Коли акумулятори перестануть відповідати вимогам для використання в електромобілях, Mobilize переробить їх і подарує друге життя у вигляді стаціонарних джерел енергії.Вуглецева НЕЙТРАЛЬНІСТЬ, ЕКОНОМІКА ЗАМКНЕНОГО ЦИКЛУ І ЗБІЛЬШЕНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ АВТОМОБІЛІВMobilize користується великими компетенціями групи Renault в сфері електромобілів, в першу чергу в галузі управління життєвого циклу акумулятора.

Для подальшого розвитку електричної мобільності Mobilize пропонує рішення, що сприяють поширенню електромобілів.

Наприклад, Mobilize розробляє зарядний пропуск, який допоможе клієнтам легко знаходити загальнодоступні зарядні станції і оплачувати енергію за допомогою єдиного платіжного рішення у всій Європі.

Mobilize в особі своєї дочірньої компанії Elexent запропонує автопаркам з електромобілями і підзарядними гібридними автомобілями простий доступ до зарядної інфраструктури по всій Європі.MOBILIZE EZ-1: ПРОТОТИП ДЛЯ КАРШЕРІНГАПрототип EZ-1 – це знаковий автомобіль для Mobilize, конструкція якого визначається самою концепцією «автомобіль як послуга».

EZ-1 – це нове рішення для міської мобільності, створене для спільного користування.

У зв’язку з цим комерціалізація EZ-1 також стане інноваційної: користувачі будуть платити тільки за те, що вони використовують: час або пробіг.

Автомобіль є підключеним: в ньому є безключовий доступ, а управляється він за допомогою смартфона.

EZ-1 – це компактний і маневрений електромобіль для двох пасажирів.

Його довжина складає всього 2,3 м.

Повністю скляні двері дають пасажирам EZ-1 вільний огляд міського пейзажу.

Це маневрений, динамічний і інклюзивний автомобіль, ідеально вписується в сучасний світ.

Прототип EZ-1 оснащується інноваційною системою заміни акумулятора.

Це оригінальна альтернатива традиційної зарядної інфраструктури, яка дозволяє користуватися автомобілем без перерв.

EZ-1 створений відповідно до принципів економіки замкненого циклу.

Він на 50% виготовлений із вторинної сировини, а в кінці життєвого циклу 95% автомобіля будуть перероблені на заводі Re-Factory у Флані.«Прототип EZ-1 – це мобільне рішення, яке відмінно вписується в концепцію сучасного міста.

Це маневрений, динамічний і інклюзивний автомобіль, що втілює саму суть нового бренду Mobilize.

Це живий автомобіль, який стане супутником людини на шляху до економічнішої і відповідальнішої мобільності», – заявив Патрік Лешарпі, дизайн-директор Mobilize Design.

Про Mobilize.

Mobilize об’єднує в собі послуги, пов’язані з мобільністю, енергією і даними.

Новий бізнес-підрозділ є частиною групи Renault.

Заснований на відкритих екосистемах, Mobilize надає гнучкі рішення для мобільності і сприяє переходу на стійкі енергетичні екосистеми відповідно до цілей групи Renault з досягнення вуглецевої нейтральності та розвитку економіки замкненого циклу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader