Як створити рекламний креатив для бізнесу? 10 ключових запитань, які допоможуть зробити щось дійсно круте
Як створити рекламний креатив для бізнесу? 10 ключових запитань, які допоможуть зробити щось дійсно круте

Як створити рекламний креатив для бізнесу? 10 ключових запитань, які допоможуть зробити щось дійсно круте

Робота з рекламними креативами стала ключовою в таргетованій рекламі. Ось найчастіші питання в цьому напрямку.

Як правильно поставити ТЗ дизайнеру? Чому не працює “зроби щось нестандартне”?

Для власників бізнесу і маркетинг-спеціалістів важливо зрозуміти одну істину: ви на крок ближче до кінцевого споживача. Дизайнер рекламних банерів не відчуває ваш бізнес, клієнтів і без конкретного ТЗ зі сторони замовника шанси “розчарувати” 90%.

Кращий спосіб уникнути додаткових витрат часу, нервів, коштів – систематизувати роботу через бриф.

Що повинно бути в брифі?

  • Розміри і формат
  • Який текст повинен бути на креативі
  • Ціль рекламної кампанії
  • Посадкова сторінка
  • ЦА
  • Брендбук
  • Приклади, що працює, що не працює.
  • Дедлайн

Чи реально створювати конкурентні рекламні креативи на телефоні?

За телефонами майбутнє в сегменті рекламних креативів для малого бізнеса. Моє суб’єктивне переконання. Ось кілька корисний програм: 

  • Canva, Supa дозволяє закривати базові потреби в низькоконкурентних нішах і в нішах, де товар є основою креатива і не потрібно додаткових спецефектів. Є безкоштовний тариф. 
  • Alight Motion – додаток має повний функціонал для складних робіт, заміняє Photoshop і AE на 100%. Є безкоштовний тариф.
  • VN – безкоштовний відеоредактор з достатнім функціоналом для роботи с монтажем під рекламні креативи.

Де шукати ідеї рекламних креативів?

  • Behance, рубрика “реклама”
  • Pinterest, рубрика “реклама”
  • FB, бібліотека реклами
  • Tiktok, бібліотека реклами
  • Телеграм канали з підборками креативів (Xyative наприклад)

Чи важливо адаптувати розмір під розміщення  (істаграм історії, стрічка новин, права колонка фейсбука)?

Адаптації в підходящий розмір підвищує ефективність рекламних кампаній від + 20% до +100%. Достатньо 3 універсальних формата під таргетовану рекламу:

  • 4х4
  • 16х9
  • 9х16

Як створити рекламний креатив для бізнесу? 10 ключових запитань, які допоможуть зробити щось дійсно круте - Фото 1

Яка повинна бути тривалість відеокреативів?

Рекомендую використовувати для 9х16 15 сек. і для стрічки від 15 сек. до 60 сек. З врахуванням того, що найважливіша інформація повинна бути присутня в перші 3 сек.

Як створити рекламний креатив для бізнесу? 10 ключових запитань, які допоможуть зробити щось дійсно круте - Фото 2

На що повинен акцентувати увагу креатив?

За останні декілька років укріпилась думка стосовно концентрації на болі клієнта.

Проте с ростом конкуренції і штучно створеними проблемами, я схиляюсь до позиції, що новий тренд це: УТП (унікальна торговельна пропозиція. – Прим. ред.) + емоційна асоціація з собою.

Чи варто озвучувати креативи голосом, чи просто саундтрек достатньо?

Озвучка голосом буде трендовим підходом в таргетинг рекламі ближчими роками. Грамотна озвучка завжди знайде своїх поціновувачів і є додатковим трігером через звукове сприйняття.

Як розміщення ціни на рекламний креатив впливає на результативність?

Мої експерименти з цим підходом продемонстрували, що креативи з ціною мають менший CTR (клікабельність. – Прим. ред.), дорожчу ціну ліда, але найдешевшу ціну покупки. 

Якщо у вас може назбируватись достатня кількість покупок для оптимізації рекламної кампанії – однозначно варто тестувати.

Як створити рекламний креатив для бізнесу? 10 ключових запитань, які допоможуть зробити щось дійсно круте - Фото 3

Як зрозуміти, що рекламний креатив вигорів?

Через інструмент оверлап в рекламному кабінеті порівняти “частоту показів” з “ціною за результат”. Якщо є закономірність в збільшенні ціни за результат – варто спробувати інший рекламний креатив.

Як створити рекламний креатив для бізнесу? 10 ключових запитань, які допоможуть зробити щось дійсно круте - Фото 4

Де варто шукати хороших дизайнерів “не за всі гроші”?

  • Телеграм чати по креативам (Xyative наприклад)
  • Телеграм чати для таргетологів (Targetorium наприклад)
  • Фріланс біржи (Freelancehunt наприклад)
Источник материала
loader