/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F154%2F36100c505bc478ef016d2f0e2909fadb.jpg)
Смартвалізи, українська ферма та артплатформа: стали відомі номінантки на звання «Бізнеследі 2021»
8 липня в UNIT.
City відбудеться третя церемонія нагородження премії на підтримку жіночого підприємництва в Україні «Створено жінками».
Щороку комітет бізнеследі CCIFU— до нього входять жінки, що обіймають посади директорок або є членкинями Комітету директорів французьких компаній в Україні, — обирає підприємницю року.
Вона отримує грошовий приз, підтримку Франко-української торгово-промислової палати протягом року, а також бізнесподорож до Парижу з менторством від головних офісів провідних французьких компаній.
Щороку кількість і якість заявок від жінок, що прагнуть узяти участь у нашому конкурсі, зростає.
Цьогоріч ми отримали майже вдвічі більше анкет, ніж торік.
Це означає лише одне — жіноче підприємництво в Україні стрімко розвивається, а українські жінки стають дедалі сміливішими в реалізації власних планів та мрій, — коментує цьогорічний конкурс директорка CCIFU та організаторка премії Мод Жозеф.
Серед 100 поданих анкет журі конкурсу відібрало шорт-ліст, до якого увійшли десятеро бізнеспроєктів.
Переможниця «Бізнеследі» 2021 року стане відома під час урочистої церемонії нагородження в UNIT.
City вже 8 липня.
Серед номінанток на премію «Створено жінками» 2021:.
Ольга Синякевич, засновниця проєкту Changeable.
Його мета — забезпечити український ринок якісними та естетично привабливими протезами для людей, що пережили ампутацію нижніх кінцівок.
Проєкт передбачає індивідуальне виготовлення знімних косметичних накладок — друкованих 3D-каверів для протезів, що імітують форму гомілки та одягаються на протез ноги, прикриваючи його функціональну частину й захищаючи від механічних ушкоджень.
Налагодження виробництва в Україні надасть можливість постачати пластикові кавери за більш доступною ціною для українського споживача, ніж у закордонних аналогів.
Наталія Ткаченко, засновниця онлайн-галереї Spilne Art — першої української онлайн-платформи, що робить мистецтво доступним.
Нині Spilne Art активно співпрацює з урядом у сфері культури.
Платформу вже визнано на міжнародному рівні — щорічно Spilne Art відвідує не менше п’яти артярмарків або бієнале по світу.
Мета галереї — надати українським митцям зручний майданчик для продажу картин, а поціновувачам мистецтва — сайт, де можна познайомитися із сучасними роботами за кілька кроків.
Вікторія Король, засновниця бренду Queen Wear.
Компанія виготовляє професійні захисні наколінники й одяг для занять Pole Dance.
Її продукція водночас якісна, комфортна та естетична.
Мета бренду — допомогти танцівницям зменшити кількість травм під час тренувань.
Аліна Долініна, засновниця бренду дизайнерських валіз нового покоління Have A Rest.
Усі валізи мають вбудований USB-порт та power bank, щоб їхні власниці могли залишатися на зв’язку навіть під час тривалих перельотів.
Валізи розміру M і L мають вбудовані ваги, що допомагають дізнатися вагу багажу ще до прибуття в аеропорт.
У планах бренду — розвиватися в бік sustainable fashion.
Нині Have A Rest випустив колекцію валіз на основі переробленого пластику з ПЕТ-пляшок, а також у майбутньому планує повністю перейти на тканини з переробленого пластику для виробництва аксесуарів.
Марія Гаврилюк та Наталія Каменська, співзасновниці бренд-проєкту виняткових речей GUNIA Project.
Основною місією бренду є інтерпретація культурної традиції та інтеграція елементів народної спадщини в сучасні дизайнерські об’єкти.
Бренд працює у форматі капсульних колекцій, кожна з яких — це результат вивчення ремесел, традицій і етнографічних особливостей регіонів України.
Олександра Балясна, засновниця нішевого бренду «Раненько», що виготовляє речі для немовлят із малою вагою.
З 2013 року речі бренду були представлені на більш ніж 50 медичних, дитячих та спеціалізованих українських виставках і на міжнародних конференціях у Маастрихті, Мюнхені й Вільнюсі.
«Раненько» займає активну соціальну позицію та щорічно співпрацює з благодійними дитячими організаціями.
Анжеліка Никитенко, засновниця бренду взуттєвого бренду Angie Lee, що займається розробленням жіночих моделей малих розмірів: 32–35.
Компанія проєктує моделі з нуля, починаючи з розроблення базових складових частин (колодок та підошов) і закінчуючи актуальним дизайном.
Олена Шингарьова, засновниця «Таксі Плюс» — служби, що забезпечує зручне й комфортне пересування містом маломобільних пасажирів.
Усі автомобілі служби мають підіймач, який забезпечує комфортне пересування пасажирам на колісних кріслах, літнім людям, батькам із дитячими колясками.
А також тим, хто перебуває в ослабленому стані після фізичних травм (використовує палиці, милиці, ходунки тощо) або має уникати зайвих навантажень через перенесені серцеві напади.
Юлія Ютовець, засновниця ТМ «Пастернак Біо», основним напрямом діяльності якої є перероблення органічних відходів та виготовлення органічного добрива біогумус.
Мета бренду — організація власної верміферми, унікального виробництва з вирощування маси біочерв’яка для створення біогумусу, вермікомпосту.
А також облаштування централізованого місця для перероблення опалого листя й «зелених відходів», які зазвичай спалюють.
Катерина Тарасенко та Катерина Ільків, засновниці козячої ферми «Дві Катерини».
На території ферми працює дегустаційна зала, проводяться екскурсії, майстер-класи, а також діє продаж сирів, молока й інших козячих продуктів.
Тут можна взяти участь у догляді за тваринами (погодувати та подоїти кіз).
За попередньою домовленістю проводяться продуктові шоу-руми фермерських виробів Карпат і Закарпаття.
Діє експозиція бойківських старовинних речей та вишитих рушників.
Своїм прикладом засновниці ферми прагнуть допомогти у відродженні фермерства Україні та навіть уже мають кілька послідовників.
У 2019 році титул «Бізнеследі» отримала Руслана Римарська, засновниця компанії «Будьмо здорові», яка виробляє печиво без глютену та лактози.
У 2020-му нагороду здобула Євгенія Ніколайчук — співзасновниця та керуюча партнерка мережі винних барів, що представляють українських виноробів, Like a Local’s Wine Bar.
