/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F271%2F7f8efe590aa23f9f2931ef86aa955f8b.jpg)
Barum Czech Rally Zlín, пролог: нічна традиція
Вже понад півтора десятиріччя програму головного чеського ралі традиційно відкриває нічна спецділянка-пролог – «карусельні» перегони зі трьох кіл по вулицях Зліна, завдяки чому вдається накрутити майже десять кілометрів (цей доп з’явився в маршруті Barum Czech Rally Zlín ще у 2005 році, після чого поступово став обов’язковим і майже незмінним елементом змагання).
Хоча час від часу до його конфігурації доводиться вносити деякі зміни – головним чином, через періодичні ремонти на тутешніх дорогах (тоді частину допу «перекидають» на сусідні вулиці/провулки або просто скорочують).
Якраз щось подібне сталося з нинішнім SSS Zlín – поточний ремонт покриття на одній з вулиць змусив відмовитися від довгої шпильки, внаслідок чого пролог у версії 2021 року став найкоротшим у своїй історії (налічував «лише» 9,18 км проти попередніх версій з дистанціями від 9,30 км до 9,51 км).
За традицією, на вулицях Зліна екіпажі стартують у зворотному порядку, тобто від власника останнього стартового номера до лідерів чемпіонату Європи.
Оскільки в цьому році на старт повинні вийти 135 екіпажів, тому не дивно, що канал «розтягується» більш ніж на дві години – головні гравці (перш за все, Ян Копецкі й Андреас Міккельсен) з’являються на трасі десь вже опівночі….
Перший натяк на інтригу з’явився через годину з гаком після старту прологу, коли на трасу виїхав Вацлав Пех (виступає виключно в заліку чемпіонату Чехії) за кермом Ford Focus RS WRC’06 і показав час 6.35,1.
Чи зможе хтось із «міжнародників» на R5/Rally2 покращити цей результат? Поки чекали на появу головних фаворитів Barum Czech Rally Zlín, визначилися лідери в молодших дивізіонах – естонець Кен Торн (Ford Fiesta Rally3) в ERC Junior, угорець Тібор Ерді (Mitsubishi Lancer Evo X) в ERC2, француз Жан-Батіст Франческі (Renault Clio Rally4) в ERC3 Junior і ERC3.
Причому їх відрив від найближчих суперників у своїх категоріях вийшов досить солідним – від 7,7 с до 13,7 с (це на дистанції в 9,18 км).
Першим же, кому вдалося впритул підібратися до результату Вацлава Пеха, став 28-річний австрієць Сімон Вагнер (Skoda Fabia Rally2 evo) – його відставання склало лише 1,7 секунди… І лише на самому фініші заїздів на два перших місця в абсолюті стрімко вирвалися обидва визнаних фаворити чеського ралі – лідирує Копецкі, тільки на 0,2 секунди відстає Міккельсен! Такий підсумок їх першої сутички дійсно зацікавив – адже зазвичай мало кому з іноземців вдається проїхати пролог у Зліні практично на рівних з Копецкім! Яким виявиться продовження на восьми СД та 118 км у суботу?.
Становище після СД1.
Копецкі/Глоушек (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) 6.33,4.
Міккельсен/Андерссон (N/S, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,2.
Пех/Угел (CZ, Ford Focus RS WRC’06) +1,7.
Вагнер/Вінтер (A, Skoda Fabia Rally2 evo) +3,4.
Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3,7.
Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +6,0.
Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +7,9.
Костка/Кучера (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) +9,3.
Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +9,7.
Бржезік/Крайча (CZ, Skoda Fabia R5) +9,7.
