/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Ffcc540d558a1a20e4c2675f8ca96f82e.jpg)
У Неаполі побудували дерев’яний вхід до станції метро
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F5ed1340f19d57d78f4c40b02ee80e693.jpg)
Фото: Paolo Fassoli
У Неаполі, Італія, збудували дерев’яний павільйон над новою станцією метро «Сентро Діреціонале». Проєкт розробила барселонська студія EMBT, повідомляє Dezeen.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F7377c277a4c7ecf8a52837e855295dc9.jpg)
Нову станцію розташовано у діловому кварталі, який проєктувала у 1970-х роках компанія японського архітектора Кендзо Танге.
Каталонські архітектори вирішили використати дерево для контрасту з бетонними і скляними фасадами.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F31e8df0f6428e70ac2b39c86cc5a1299.jpg)
У EMBT вважають, що архітектура Кендзо Танге не спрацювала, бо дуже відрізняється від решти Неаполя. Квартал складається переважно з офісів і комерційних приміщень, і ввечері, коли працівники розходяться, тут стає порожньо і навіть небезпечно.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F3758eac4096142327ee733aef3ac7e77.jpg)
Тож автори проєкту вирішили посилити зв’язок бізнес-центру зі старим містом і привнести органічність у надміру штучне середовище.
До того ж дерево — легкий матеріал, який передбачає мінімальні навантаження на вже існуючі конструкції входу до метро.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0607bccc490b7914e04b8d93c1527174.jpg)
Ширина склепінь павільйону перегукується з шириною колій метро. Склепіння наслідують традиційні для станцій і вестибюлів метро архітектурні рішення.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F2e9330d67ff3d684bf3a4aa21cbc1561.jpg)
Проєкт передбачав також створення парку, але місто не дуже налаштоване його реалізувати, за враженням архітекторів. Вони зазначають, що Неаполь — таке місце, де взагалі складно дотримуватися дедлайнів. Будівництво павільйону почалося ще у 2004 році.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F4c7288ef37d28869e4e73dfef9204e3c.jpg)
Метрополітен Неаполя складається з двох ліній: жовтої з 19 станціями та блакитного відрізка на чотири станції, який працює лише вдень у робочі дні. Лініями оперують різні компанії.
