Я потрапив на Web Summit випадково і більше так не хочу. Ось як я готуватимусь наступного разу
Я потрапив на Web Summit випадково і більше так не хочу. Ось як я готуватимусь наступного разу

Я потрапив на Web Summit випадково і більше так не хочу. Ось як я готуватимусь наступного разу

На Web Summit я потрапив досить випадково. Випадково, тому що я не ставив собі за ціль туди поїхати, просто з’явилась можливість і я скористався. 

Після того, як я провів три дні на цьому заході та відрефлексував цей досвід, я зрозумів, чому я більше не хочу їхати на такі самміти випадково і, якщо таки поїду, то обов’язково візьму до уваги наступні пункти.

Чітко окресліть для чого вам туди їхати 

Web Summit – це «окреме містечко» в Лісабоні, яке живе своїм повноцінним життям протягом трьох днів. Кожної секунди там відбуваються сотні мікрозаходів (презентації, зустрічи, майстер-класи, лекції) та багато іншого. Загубитись і розгубитись у такому середовищі  простіше простого, тому потрібно фокусуватись. 

Юрій Кравець

Якщо ви їдете на Web Summit з метою знайти потенційних покупців, партнерів або інвесторів – поставте точно цифру скільки їх вам потрібно знайти і йдіть до своєї цілі протягом цих трьох днів.

Починайте готуватись ще до старту Web Summit: організатори зробили доволі непоганий додаток, в якому можна шукати потрібних  людей (за компаніями чи посадами) і писати їм напряму.

Тобто, про певні зустрічі ви можете домовитись ще до початку заходу.

Самміт – не про контент, а про нетворкінг і натхнення

Так вийшло, що я їздив з людьми, в яких головна ціль поїздки була пізнавальна. І це було так собі.

Хоча протягом трьох днів на Web Summit проходе близько 150 різних лекцій на дуже різні тематики, виокремити щось практичне важко. Лектори обмежені в часі, до того ж за дотриманням розкладу дуже слідкують. Я жодного разу не бачив, щоб якийсь виступ зміщувався. 

Через жорсткі обмеження в часі всі теми розкривають максимально поверхнево, без деталей, тому більшість лекцій про те, що круто щось робити, круто щось досліджувати, круто за чимось слідкувати, але розбиратись вам із цим потрібно буде самостійно. 

Головний бонус Web Summit –  це те, що туди приїжджають 40 тис. людей, які рухають цей світ вперед, створюють круті проекти, мають дуже масштабні ідеї. Коли ви перебуваєте в такому середовищі, то автоматично надихаєтесь цими людьми і тим, що вони роблять.

Перед Web Summit я читав статтю Рахула Вохри («CEO of Superhuman») про відповідність продукта ринку, а тоді випадково на заході потрапив на його панельну дискусію про персоналізацію в продуктах – і це просто неймовірні відчуття. Ви розумієте, що Web Summit на декілька днів стає центром інновацій у світі.

Будьте максимально відкриті

Скільки відкриєтесь – стільки ж і отримаєте. Перший день на Web Summit я провів не дуже правильно: я відвідував багато лекцій та очікував знайти на них щось цікаве. Але все ж головна фішка цього заходу, яку я зрозумів тільки на другий день, – це спілкування. Ви просто так можете підійти до будь-якої людини і поговорити на будь-яку тему. 

Мені пощастило познайомитись з маркетологами із Польщі, менеджерами продукції із Казахстану, розробниками з Португалії, СЕО компанії з Австрії, викладачами університету з України і цей список дуже довгий.

Web Summit

В кожної людини своя історія, своя експертиза і мікс цього всього дає дуже приємні емоції і досвід, який ми трохи забули через два роки карантину. 

Також на Web Summit представлені просто сотні стартапів зі своїми стендами, і ви можете підійти до будь-якого з них і просто сказати: «Привіт, а чим ви займаєтесь?». Ви отримаєте прекрасну презентацію продукту і відповідь на свої запитання.

Якщо хочете з кимось конкретним поговорити чи познайомитись – займіться цим ще до старту події

Як я вже говорив, людей можна шукати ще до Web Summit, і якщо ви хочете поговорити з кимось конкретним – використовуйте всі можливості домовитись про це. Час – найцінніший ресурс, бо всі намагаються отримати від цього заходу максимум, і в більшості людей графік розпланований ще до старту. Постарайтесь вписатись в цей графік.

Ще до самміту Юлія Петрик у своєму телеграм каналі PR Pub написала, що найскладніше на Web Summit домовитись про зустріч із інвесторами і журналістами. І я повністю погоджуюсь із нею. Я намагався поговорити з піар-спеціалістами на самміті, але всі вони були зайняті пошуками журналістів.

Самміт – не тільки виступи з 10 до 17 на головній локації

Нічний Лісабон дихає цим заходом, і всі центральні вулиці заповнені людьми із самміту. Цим також можна і потрібно користуватись.

Вечірній Лісабон

Ввечері люди більш розслаблені, і ви просто можете познайомитись і поговорити з будь-ким. Там це все відбувається спонтанно, тому не їдьте в готель одразу, ви можете багато втратити.

Також по всьому Лісабону проходять закриті тематичні вечірки. Щоб потрапити на них потрібно окремо реєструватись. У мене не було такої цілі, але за відгукам знайомих – це було ще більш корисно, ніж головний захід, так як там можна знайти конкретну цільову аудиторію, яка вам потрібна.

Комфортне взуття – наше все

Ви будете багато і постійно ходити, локацій на самміті декілька, і вони хоч компактно розташовані, але під кінець дня ви будете втомлюватись. Втомлюватись краще в комфортному взутті. Але воно того варте.

Це справді місце, в якому ви розумієте хто і як рухає цей світ вперед.

На декілька днів ви повністю занурюїтесь в нього, отримуєш нові знання, нові знайомства і потужну мотивайцію.

Лісабон

І на завершення: візьміть декілька додаткових днів для перебування в Лісабоні, він прекрасний. Надзвичайне місто, з шикарними вузенькими вулицями, своїм колоритом і чудовою архітектурою. Ну і, звичайно, Лісабон – це гастротуризм: кухня просто чарівна, і я насолоджувався перебуванням у Португалії.

Бути у Лісабоні і не погуляти містом, як звичайний турист, – це просто злочин.

Источник материала
Поделиться сюжетом