Чим пишаються українські компанії у сфері робототехніки, охорони та текстилю
Чим пишаються українські компанії у сфері робототехніки, охорони та текстилю

Чим пишаються українські компанії у сфері робототехніки, охорони та текстилю

Всі навкруги звикли чути про досягнення Apple, Netflix або SpaceX, але нам є ким пишатись й серед українських компаній. Впевнена, ви не знали, що саме українці стали лідерами в Європі по впровадженню робототехніки на наших полях.

Ось чим ще пишались українські компанії в минулому році.

DroneUA, українські безпілотні технології

Чудова традиція підводити підсумки наприкінці року, і ми не будемо осторонь – пишатись є чим.

Для нас 2021 рік виявився несхожим на жоден інший рік. Він був абсолютно унікальним. Ми увійшли у 2022 рік з внутрішнім відчуттям, що зробили справжню революцію. Цього року ми запустили цілком новий ринок не лише для себе, а й загалом для України – ринок застосування робототехніки в агро. 

Нам вдалося створити навколо робототехніки екосистему партнерів, клієнтів, сервісних та консалтингових компаній, підприємств, що займаються агрохімією. Всі учасники проекту активно розвиваються, підхоплють тренд технологічних рішень, удосконалюють, модернізуюють свої підходи та розширюють спектр послуг. 

Дрон-обприскувач

І вихідною точкою стали дрони-обприскувачі. У 2021 ринок застосування дронів у сільському господарстві збільшився майже в п’ять разів. Ця тенденція триватиме ще найближчі чотири роки. 

Завдяки лояльній регуляторній політиці, вдалому геополітичному розміщенню та особливостям сільськогосподарських підприємств, Україна стала лідером із впровадження інноваційних технологій в агро на території усієї Європи.

Ми стали однією з країн світу, де інновації в агро впроваджуються надзвичайно стрімко. Україна йде на рівні з такими технологічними гігантами, як Японія та Китай. 

Команда DronUA

Це величезні можливості, що формуються для кожного з нас. Це тисячі нових робочих місць в регіонах. Це повернення молоді та зменшення трудової міграції. Це підвищення іміджу агробізнесу і його статусу для тих, хто в пошуку роботи. Це збільшення економічної ефективності агробізнесу і скорочення використання тонн води та пестицидів.

Ці досягнення визнали передові підприємці, коли віддали перемогу в номінації «Краще технологічне рішення» премії Спілка українських підприємців.

Джерело: Facebook DroneUA

«Текстиль-Контакт», оператор продажу тканин

У минулому році ми провели ребрендинг компанії. Головний наш слоган сьогодні – «Текстиль для кожного».

Ми перезапускаємо нашу роздрібну мережу «ТК-Маркет». Почали 2021 рік з того, що запровадили єдиний чек в мережі. А закінчили тим, що відкрили новий магазин – місце текстильних відкриттів на 1,8 тис. м².

Тільки за останні три місяці минулого року ми провели понад десять текстильних майстер-класів, у яких взяло участь близько 250 діток на наших «ТК-Маркетах».

Щоб людям у нас працювалося охочіше, провели близько десяти тренінгів для працівників компанії та заходи для корпоративного духу: День народження компанії, сімейний чемпіонат на День укрлегпрому та кулінарні майстер-класи до Нового року.

Команда «Текстиль для кожного»

Ми активно розвиваємо наше швейне виробництво. На нашій швейній фабриці «ТК-STYLE» інвестували в обладнання 100 тис. євро та збільшили кількість робочих місць на 70 чоловік. 

Разом з тим почали співпрацю з американським брендом Kate Spade та відшили 12 тис. курток для кінної поліції Німеччини.

На швейній фабриці «ТК-Коростень» ми встановили пакувальну ліную. Запустили додаткові сервіси: «ТК-Ательє» та «ТК-Екочистка», які вже сьогодні перевиконують усі плани. Запустили новий проєкт – Інноваційно-технологічний департамент, щоб створювати унікальні текстильні вироби для кожного.

Протягом шести місяців група компаній «Текстиль-Контакт» була представлена на всесвітній виставці EXPO-2020 в Дубаї.

А закінчуємо рік дивом, тому що спільно з компанією «Біосфера» подарували його діткам, коли взяли участь у проєкті «Зателефонуй Святому Миколаю».

Джерело: Facebook «Текстиль-Контакт»

«Шериф», охоронний холдінг

У 2021 році ми змогли показати собі та іншим, що будь-яка гіпотеза може стати реальністю. Головне – поставити ціль та робити конкретні кроки до неї.

Чи могли ми подумати декілька років тому, що «Шериф» стане першою охоронною франшизою? Могли, а ще змогли зробити. Тепер «Шериф» є у семи містах України та далі – більше.

Співробітники компанії «Шериф»

У минулому році ми:

  • опрацювали більше 112 тис. тревожних викликів;
  • здійснили більше 73 тис. виїздів груп швидкого реагування;
  • підключили 1,3 тис. об’єктів у нових містах;
  • провели 577 затримань;
  • шостий рік поспіль отримали нагороду «Вибір року»; 
  • відкрили для себе п’ять нових міст з франшизою;
  • запустили VIP-Sheriff;
  • багато-багато займались спортом;

Команда «Шериф» під час марафону

  • підтримували бійців на змаганнях та раділи їх перемогам;
  • навчали та навчались у Школі підприємництва та лідерства для дітей та підлітків mbakids;
  • створили внутрішню IT-компанію Sheriff World;
  • допомагали тим, хто цього потребує;
  • охороняли надважливі події для країни, наприклад, конституцію Пилипа Орлика;
  • брали до уваги кожен відгук;
  • вдосконалювали бізнес-процеси, аби ще швидше та краще реагувати, допомагати, оберігати;
  • і стільки корисного зняли на YouTube.

В один текст, звісно, рік не вмістити. Тому, висновок: ми молодці, але впевнені, що можна ще краще. Проаналізували рік, врахували помилки та йдемо далі.

Джерело: Facebook «Шериф»

Источник материала
Поделиться сюжетом