У В’єтнамі закрили найбільш інстаграмне місце столиці — вулицю-колію
У В’єтнамі закрили найбільш інстаграмне місце столиці — вулицю-колію

У В’єтнамі закрили найбільш інстаграмне місце столиці — вулицю-колію

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 55 днів. За цей час ми опублікували вже 18535 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Читайте нас в Telegram, Twitter та Instagram
Фото: David Emrich / Unsplash

Влада В’єтнама вирішила тимчасово закрити так звану «залізничну вулицю» — 300-метровий відрізок залізничної колії, впритул оточений будинками, в Хоанк’ємі, історичному районі Ханоя, повідомляє Bloomberg CityLab.

Це дуже популярна в туристів локація, бо поїзди мало не торкаються столиків біля кафе й ресторанів.

Фото: @hanoitrainstreet, @girlstraveladdicted / instagram.com

14 вересня уряд дав три дні власникам магазинів і закладів підготуватися до закриття. Пояснюють тим, що за цих умов залізничний оператор не може дотримуватися стандартів безпеки. Коли підприємці зможуть відновити діяльність, наразі невідомо.

50-річний власник «Залізничного кафе» Ле Туан Ань запевняє, що місцеві регулярно прибирають колії та попереджають туристів про наближення поїзда. «З того часу, як моя родина оселилася тут у 1965 році, жодного разу не було прикрих інцидентів ані з туристами, ані з місцевими», — запевняє він.

Фото: @pippilotta3096, @angelaazhao / instagram.com

Однак 18 вересня газета, що належить компартії, повідомила, що на «залізничній вулиці» потрапив під потяг іноземний турист, який хотів зробити фото. Він не дістав серйозних травм і пішов із місця пригоди. Інцидент, втім, змусив на деякий час зупинити рух поїздів.

Уряд вже намагався закрити локацію у 2019 році, та власники цих дрібних бізнесів почали протестувати. Незабаром почалася пандемія, й суперечки ущухли. Та зі скасуванням ковідних обмежень до Ханоя прибуває все більше туристів, і місцеві дуже розраховують на прибуток.

Фото: David Emrich / Unsplash

Залізницю збудували французькі колонізатори на початку ХХ століття. Зараз нею керує національна залізнична компанія В’єтнаму. Житлові будинки обабіч колії звели у 1950-1960-х роках для сімей залізничників. Ресторани та кафе тут почали множитися в останнє десятиліття.

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button
Источник материала
loader