Метро Парижа сповільнить рух потягів та ескалаторів заради економії
Метро Парижа сповільнить рух потягів та ескалаторів заради економії

Метро Парижа сповільнить рух потягів та ескалаторів заради економії

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 68 днів. За цей час ми опублікували вже 18641 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Читайте нас в Telegram, Twitter та Instagram
Фото: Vince Duque / Unsplash

Через енергетичну кризу, викликану російським вторгненням в Україну, оператор громадського транспорту Парижа RATP запровадить заходи економії в метро — такі, як зниження температури в робочих приміщеннях до 19 градусів, сповільнення руху ескалаторів і поїздів, повідомляє Bloomberg CityLab.

Паризький метрополітен також планує з нового року підняти тарифи на проїзд, вперше за п’ять років. Заходи торкнуться також трамваїв і низки автобусних маршрутів, якими керує компанія, — у салонах стане холодніше.

Уряд Франції очікує, що цієї зими витрати на електроенергію зростуть на третину порівняно з минулим роком, на додаткових 70 мільйонів євро.

Сповільнення руху метро видається не такою вдалою ідеєю у мегаполісі, продуктивність якого дуже залежить від роботи транспортної системи. До того ж громадський транспорт загалом енергоефективніший, ніж поїздки приватними автомобілями. Менш із тим, вся система RATP, яка щорічно виконує 3,4 мільярда поїздок, — дуже зажерлива машина: компанія споживає 2400 гігаватів електрики щороку, що еквівалентно забезпеченню енергією 1,2 мільйона домогосподарств, тобто доволі великого міста, такого Бордо або Лілль.

Водночас ще до початку повномасштабної війни в Україні RATP впроваджувала заходи економії енергії на тлі кліматичної кризи. Наприклад, завдяки заміні освітлення на LED-лампи вдалося наполовину скоротити енергоспоживання на станціях метро та автобусних зупинках. Так само ефективною виявилася заміна гальмівної системи поїздів. Водії автобусів і машиністи метро також намагаються проходити якомога більший шлях на рівномірній швидкості, без різких гальмувань і прискорень.

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button
Источник материала
loader