/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F870a8f9f28f0ae2966b50e01113f49a4.jpg)
Метро Парижа сповільнить рух потягів та ескалаторів заради економії
Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 68 днів. За цей час ми опублікували вже 18641 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.
Через енергетичну кризу, викликану російським вторгненням в Україну, оператор громадського транспорту Парижа RATP запровадить заходи економії в метро — такі, як зниження температури в робочих приміщеннях до 19 градусів, сповільнення руху ескалаторів і поїздів, повідомляє Bloomberg CityLab.
Паризький метрополітен також планує з нового року підняти тарифи на проїзд, вперше за п’ять років. Заходи торкнуться також трамваїв і низки автобусних маршрутів, якими керує компанія, — у салонах стане холодніше.
Уряд Франції очікує, що цієї зими витрати на електроенергію зростуть на третину порівняно з минулим роком, на додаткових 70 мільйонів євро.
Сповільнення руху метро видається не такою вдалою ідеєю у мегаполісі, продуктивність якого дуже залежить від роботи транспортної системи. До того ж громадський транспорт загалом енергоефективніший, ніж поїздки приватними автомобілями. Менш із тим, вся система RATP, яка щорічно виконує 3,4 мільярда поїздок, — дуже зажерлива машина: компанія споживає 2400 гігаватів електрики щороку, що еквівалентно забезпеченню енергією 1,2 мільйона домогосподарств, тобто доволі великого міста, такого Бордо або Лілль.
Водночас ще до початку повномасштабної війни в Україні RATP впроваджувала заходи економії енергії на тлі кліматичної кризи. Наприклад, завдяки заміні освітлення на LED-лампи вдалося наполовину скоротити енергоспоживання на станціях метро та автобусних зупинках. Так само ефективною виявилася заміна гальмівної системи поїздів. Водії автобусів і машиністи метро також намагаються проходити якомога більший шлях на рівномірній швидкості, без різких гальмувань і прискорень.
