45% українських бізнесів попри війну працює як і раніше
45% українських бізнесів попри війну працює як і раніше

45% українських бізнесів попри війну працює як і раніше

Вітаємо вас на «Хмарочосі»! Ми пишемо про розвиток міст вже 8 років та 115 днів. За цей час ми опублікували вже 19141 новин та статей і продовжуємо це робити щодня. Підтримайте нас щомісячним внеском! За ціною лише однієї поїздки у таксі, ви сприятимете незалежній роботі редакції і допоможете робити Київ місцем для гідного життя, а діяльність влади – прозорішою.

Читайте нас в Telegram, Twitter та Instagram
Фото: unsplash

В Україні станом на сьогодні 87% компаній працюють як і раніше або частково. Більше третини бізнесів заявили про зниження доходу більше, ніж на половину, а у п’яти відсотків дохід збільшився, свідчать результати дослідження Gradus Research.

Опитування свідчить, що 45% компаній працюють як і раніше, ще 42% – частково. В першу чергу йдеться про такі індустрії, як інформаційно-консультаційні послуги, оптова та роздрібна торгівля, але також і виробництво товарів і будівництво.

35% бізнесів констатують зниження доходу більше, ніж на половину. Ще 23% опитаних компаній говорять про скорочення доходів на чверть або більше. Лише 5% респондентів заявляють про збільшення доходу за час війни.

23% компаній залишаються із довоєнною кількістю персоналу або примножили його, ще 26% компаній скоротили свої команди до третини. При цьому переважно працівники мають меншу зайнятість і меншу оплату (33%).

39% компаній або зазнали галузевої трансформації, або потребують її і наразі знаходяться в пошуку нових форм ведення бізнесу. Водночас 49% залишаються працювати у довоєнному форматі.

61% опитаних компаній не потребують релокації. При цьому 19% бізнесів або вже змінили місце свої діяльності, або готуються це зробити. 52% компаній перемістилися або планують переміститися в межах України. І лише 20% переїжджають за кордон, переважно до країн ЄС.

Дослідження проводилося спеціально для Київського Міжнародного Економічного Форуму у період з першого по дев’яте листопада 2022 року. Цільова група дослідження: чоловіки та жінки, які є представниками української бізнес-аудиторії. Кількість результативних інтерв’ю – 203.

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button
Источник материала
loader