/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F16c0eb24577b9323a56ea785f522b629.jpg)
Як підтримка ЛГБТ позначилася на показниках компанії Comfy?
Мережа побутової електроніки Comfy була однією з українських компаній, які підтримали прайд-місяць. Маркетингова директорка Марія Назаренко повідомила, як це позначилося на продажах.
У червні низка компаній публікували пости з веселковою символікою та заявами про повагу до різноманітності. Серед них були мобільні оператори Vodafone, Lifecell, Київстар, ЦУМ тощо.
Укрпошта запостила у твіттері логотип у веселковому забарвленні , а Приватбанк додав ЛГБТ-обкладинки для карток. Деякі активістки звернули увагу на те, що це державні компанії, в той час, як найближчі їхні приватні конкуренти — Нова пошта та monobank — не відреагували на прайд-місяць.
Підтримка ЛГБТ може мати різні піар-наслідки для бізнесів, залежно від настроїв у суспільстві. У західних суспільствах зазвичай така позиція допомагає додати балів до символічного капіталу. Цим, зокрема, користуються компанії з проблемною репутацією, вдаючись до пінквошингу.
Це не перший рік, коли українські компанії відкрито підтримують прайд-місяць. Той же ПриватБанк уже запускав веселкові обкладинки для віртуальних карток.
Цього разу найбільший резонанс викликала заява Comfy — дякуючи передусім членам групи «Права Молодь», пов’язаній із «Правим сектором», які пікетували магазини мережі в кількох містах, назвавши це «всеукраїнською акцією бойкоту». Чимало хейтерських коментарів зібрали й соцмережі, наприклад, такі: «На слизьку доріжку стаєте, підтримуючи необільшовистську спільноту».
Хоча багато коментаторів у соцмережах пообіцяли не купувати нічого в Comfy, продажі мережі не впали, а навпаки зросли. Це, щоправда, радше пов’язано з акцією щодо майже безкоштовної доставки, повідомила маркетингова директорка Марія Назаренко.
Шість клієнтів попросили видалити їх із бази.
Натомість кількість підписників у твіттері зросла втричі. Також дещо підросли сторінки у фейсбуці та інстаграмі. Підтримка ЛГБТ дала компанії п’ять мільйонів одиниць органічного охоплення, включно з усіма репостами, цитатами, публікаціями у ЗМІ тощо.
