Модні мастхеви березня від українських брендів
Модні мастхеви березня від українських брендів

Модні мастхеви березня від українських брендів

Березень — вже не зима, але й не завжди весна. Тому в нашій добірці цього капризного місяця ви знайдете все: і теплий верхній одяг на випадок прохолодних вечорів, і сатинові балетки, якщо погода все ж не бути проти наших стилістичних експериментів. Трішки сумок, трішки прикрас, трішки одягу з сенсами — ми переглянули найновіші колекції українських брендів і відібрали ті позиції, якими б самі хотіли поповнити свій весняний гардероб.

Пальто з пір`ям Sayya

Нова колекція бренду, натхненна стилем легендарної Еді Седжвік (американської it-girl, акторки, фотомоделі та музи Енді Воргола), відтворює естетику поп-арту і модної епохи 60-х. Затишне пальто з пір’яним шарфом, яке відсилає нас до того часу й настрою, поєднує в собі непоєднуване: є абсолютно базовим і водночас акцентним елементом гардеробу. У комбінації з мохеровою сукнею міні, високими чобітьми та келихом сухого мартіні героїня Sayya поспішає назустріч свіжому вітру, бас-гітаристу, що грає серенади, та романтичним пригодам, які цієї весни неминучі.  

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 1

Пальто на запах A.M.G.

Нова колекція A.M.G., яку бренд презентував у Парижі, — це історія про сильну жінку, її суперсилу та неповторну природу. Вже традиційно команда робить акцент на чітких силуетах, виразних лініях, структурованих формах та базових кольорах. Сіре пальто на запах, яке A.M.G пропонує підперізувати шкіряним шнурком, є втіленням концепту power dressing, який давно став частиною ДНК бренду. Модель наче створена для стилістичних експериментів. Почати пропонуємо зі шкіряних рукавичок, які цієї весни всі модниці носять не на руках і навіть не в руках, а саме забганими під пояс пальта чи жакета.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 2

Вкорочене пальто Wonder

Флагманська модель нової колекції — кроп-пальто з золотою вишивкою в трендовому шоколадному кольорі. Вишивка, яка корінням сягає князівських часів, поєднала мотиви, притаманні тому періоду, з технікою шиття вертикальна гладь (низинка), яку використовували на територіях сучасної України. «Для нас цей орнамент став результатом глибокої дослідницької роботи, переосмисленням нашого коріння та вираженням української ідентичності», — відзначає команда бренду.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 3

Об`ємний плащ Jul

Здавалося б, бежевим плащем уже нікого не здивуєш. І в більшості з вам, напевно, цей елемент верхнього одягу давно зайняв своє почесне місце в демісезонному гардеробі. Однак бренд Jul вирішив запропонувати свою варіацію цієї універсальної і вічно актуальної моделі. Плащ має вільний крій і довжину трішки нижчу коліна, вельветовий комір на ґудзиках та пелерину на кнопках, які можна зняти. Вдало римуватиметься як із легінсами й підборами, так і з широкими джинсами й кросівками.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 4

Джемпер Sage

Важко уявити демісезонний період без трикотажу, особливо без легких базових джемперів, які приходять на зміну об’ємним і теплим светрам. Традиційно стильні і якісні моделі на будь-який смак представлені у бренду Sage, який свою нову весняну колекцію розфарбував у всі можливі відтінки веселки. Є там і поло кольору свіжої зелені, і кардигани в стилі Barbiecore і червоні максі сукні крою oversize. Однак наші серця розтопив котоновий джемпер ванільного відтінку, який комбінується абсолютно з усім і ніколи не сходить з модної арени.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 5

Сукня OUN

Напівпрозорі тканини й брунатний колір — маємо щонайменше подвійне попадання в тренди. Крім того, шовкова сукня асиметричного крою створює ніжний образ та надає повітряності й легкості, до якої ми всі прагнемо після зими. Маючи досвід роботи в архітектурі, дизайнерка OUN Вікторія Крутік при створенні одягу обирає складні лінії та форми, майстерно поєднуючи їх з глибокими кольорами та текстурами. Вона вірить, що в сучасному світі одяг несе енергію та є невід`ємною частиною прояву характеру й стилю, з чим ми навіть не збираємося сперечатися.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 6

Леопардова спідниця WKMF

Назвіть принт, який завжди залишається в тренді. Впевнені, вам не знадобиться навіть двох спроб, щоб потрапити в ціль. Звісно, це леопард. Змінюються хіба що фактури, фасони, крій. Дизайнери переосмислюють класику, експериментують та надають їй нових звучать, але так чи інакше з року в рік повертаються до улюбленого й перевіреного часом принта. Стильна леопардова спідниця міді А-силуету знайдена цього сезону в колекції WKMF. Носіть її як із чорними й білими блузами, так і з трикотажем найсміливіших відтінків. Леопард + червоний = модна комбінація для найсміливіших.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 7

Вишита сорочка Etnodim

Бренд українського етнічного одягу, що поєднує традиційні орнаментами із символами новітньої історії України, присвятив свою нову капсульну колекцію найпрогресивнішому українському виданню минулого століття — львівськомужурналу «Нова хата». На той час, 20-30-і роки, журнал уже був новаторським, друкувався українською мовою, був візуально стильний та прогресивний, несучи амбітну ідеологічну мету: відвернути українок від читання польських журналів; висвітлювати основні проблеми жіночого руху; показати українському читачеві західноєвропейські та світові прояви емансипації. Колекція складається з двох сорочок, що не привʼязані до гендерних уявлень про одяг. На них Etnodim помістив орнаменти, котрі можна зустріти на обкладинках та сторінках «Нової хати». Наш вибір — сорочка «Нова хата 1925», натхненна третьою обкладинкою журналу. Вона зачаровує графікою Миколи Бутовича, де поєднані монохромні кольори та геометричні символи з рослинами, які разом створюють враження «нової хвилі» графічного оформлення.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 8

Костюм iam

І хоча весна для більшості з нас асоціюється з ніжно-пастельною палітрою, новий сезон диктує свої правила, точніше сміливо порушує вже існуючі. Так, разом із брунатним відтінком із осінньо-зимового сезону впевнено крокує у весну й глибокий винний. Наймодніші речі цього глибокого кольору виконані з м’якої вовни, шкіри та комфортного котону. Втіленням естетики «тихої розкоші» версії весни-2024 став вишневий жакет з нової колекції iam. Абсолютний statement piece, він формує розкішний total look зі спідницею міні того ж відтінку (гідний варіант для несірих буднів), а також римується зі штанами з гіпюру (молочними й чорними), які миттю перетворюють образ із ділового в святковий. 

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 9

Сумка Bagllet

BG133 — одна з чотирьох абсолютно нових моделей, які увійшли до весняної колекції Bagllet. Це сумка з якісної італійської шкіри у формі видовженого прямокутника, з плавними лініями та заокругленими мʼякими кутами. Модель оснащена блискавкою, зручним регульованим ремінцем та внутрішньою кишенею. В дизайн заклали новий елемент — дуговидну конструкцію з тоненької силіконової трубочки по нижньому краю сумки, яка додає чіткості формі та ще більш статного структурованого вигляду виробу.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 10

Картата сорочка BUDDU

Маємо чудові новини для любителів комфортних casual образів: картата сорочка — абсолютний мастхев цієї весни, носимо її з усім і всюди. І оскільки стилісти й інфлюєнсери одягають її поверх топів і суконь, під джемпери, жилети і куртки й навіть пов’язують довкола стегон замість пояса, краще обирати модель на кілька розмірів більшу. Оновлені картаті оверсайз сорочки представлені в новій колекції українського streatwear-бренду Buddu: в блакитному, сірому та бордовому відтінках.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 11

Сатинові балетки Kachorovska

На випадок, якщо гостроносі чоботи труби й ковбойки ви вже маєте, цієї весни радимо придивитися до балеток, але не до шкіряних, і навіть не до замшевих, а до сатинових, як у новій колекції Kachorovska. Навіть строгому костюму й мішкуватим джинсам вони придадуть лоску й елегантності, а з вечірніми сукнями й максі спідницями створять романтичні ансамблі для особливих приводів. Ми обрали коричневі з золотим відливом, однак балетки також представлені в ніжно-салатовому та чорному відтінках.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 12

Балетки KSENIASCHNAIDER х HVÓYA

Два знакових українських бренди представляють першу колаборацію, в якій органічно поєднався фірмовий денім від KSENIASCHNAIDER та впізнавані моделі взуття від HVÓYA. До спільного дропу увійшли хутряні балетки та джинсові ковбойки з чорного та блакитного деніму. Обидва бренди брали активну участь у створенні продукту на всіх етапах: від розробки дизайну до виробництва. Вперше взуття KSENIASCHNAIDER x HVÓYA було презентовано на показі KSENIASCHNAIDER у лютому 2023 року на Тижні моди в Лондоні, а у  2024 році балетки та ковбойки дебютували вдруге на шоу в Копенгагені. Носити балетки плануємо з джинсами, бермудами та сукнями з деніму.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 13

Каблучки Lutiki

У новій весняній колекції київська студія прикрас міркує про археологію, досліджує гуцульські зґарди, скроневі кільця доби Київської Русі та скіфського скла, переосмислює спадок і створює сучасні аксесуари. До серії «Першоцвіт» увійшли як уже впізнавані прикраси, так і абсолютно нові моделі. Серед наших фаворитів — каблучки-спіралі з камінням Swarovski. Мотив спіралі, до речі, червоною ниткою проходить від попередніх колекцій до нової.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 14

Брошка Guzema х УШПС

Натхненна культурною спадщиною та втіленням нових сенсів, брошка KVITKA розроблена за мотивами творчості українського художника Георгія Нарбута. Прикраса створена спільними зусиллями Guzema Fine Jewelry та Української школи політичних студій з благодійною метою: прибуток від продажу брошки направляється на навчальну програму  «Ти — важлива». Її учасниці — військовослужбовиці та ветеранки, які прагнуть брати активну участь у суспільно-політичних процесах, хочуть реалізуватися у сфері державного управління та державної служби або бачать себе на керівних посадах в інших сферах.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 15

Кольє OBERIG

Кольє «Україна», над яким ювелірний дім працював два роки, виготовлене з білого золота, титану та діамантів. Його центральний елемент — зображення Марії Оранти (символу надії), що піднявши руки у жесті благання, молиться за Україну.  Образ Богоматері Оранти відтворено в натуральному камені з максимальною точністю кожної лінії. Від неї, пустивши своє коріння, символічно зображене у формі серця — розквітає дерево життя, черпаючи її силу та благословення. Тягнучись вгору до світла, проростає восьмипелюсткова квітка з діамантовою пірамідою у центрі, що символізує стійкість та концентрацію енергії — з обох сторін її обрамлює колос — символ родючості. Верхівкою дерева життя є розквітлий паросток — уособлення невидимого зв’язку між поколіннями. По обидві сторони прикрасу обрамляють два птахи, що летять на зустріч один одному, символи свободи та гідності. Основою виробу стала ювелірна плетінка з українського титану, схожа на ту, що використовується на шиферних плитах Софійського собору.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 16

Чокер Dukachi

Нова лінійка прикрас «Рись» стала витонченим продовженням концептуальних колекцій бренду, що вшановують природу та тварин, які віднесені до Червоної книги України. Крім чокера, до колекції увійшли  ще 8 унікальних ювелірних прикрас, виготовлених із золота 585 проби та срібла, інкрустованих лабораторними та натуральними діамантами, цитринами та топазами. Кожен елемент переповнений символізмом мудрості, сміливості та витривалості, що асоціюється з благородним звіром, на честь якого і названо колекцію. Важливо також, що частину виручених від продажу коштів буде спрямовано на підтримку організацій, які займаються захистом та порятунком тварин.

Модні мастхеви березня від українських брендів - Фото 17


Источник материала
loader