Новина, яка потішила всіх фанів «Бріджертонів»: 13 червня на Netflix з’явилася друга частина третього сезону популярного серіалу. Проте, тепер відчуті пристрасть, неймовірну красу та королівську розкіш епохи Регентства з серіалу «Бріджертони» можна не тільки через екран.
Легендарний італійський бренд Kiko Milano презентував лімітовану колекцію, натхненну любовними історіями, кольорами та вишуканим світом Бріджертонів, відмічаючи вихід третього сезону однойменного серіалу.
До нової лінійки увійшли: палетка тіней з різними відтінками, рідкі тіні та стійкі тіні-олівець, підводка для очей, губні помади, блиски та бальзами для губ, подвійні рум’яна і хайлайтер.
Розкішні, оксамитово-м’які, сяйнисті формули, кремові та пудрові текстури легко наносяться й розтушовуються, а різноманіття кольорів підкреслюють романтично-мрійливий образ у стилі естетики та кокетства одного з найпопулярніших серіалів Netflix.
Кожен продукт представлено у привабливій, колекційній упаковці блакитного та темно-зеленого кольорів з золотими малюнками — романтичний дизайн нової лінійки повторює елегантні й витончені атрибути та відтінки «Бріджертонів».
Вся естетика доби регентства у поєднанні сучасною сміливістю відображається у романтичному і спокусливий макіяжі. Колекція вже доступна у фірмових магазинах Kiko Milano та на INTERTOP.UA.