/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F994dc34fba9b6d014a9b84f32121555b.jpg)
У Німеччині одна з партій пропонує скасувати платне паркування, обмеження швидкості, велодоріжки, пішохідні центри і парклети
Вільна демократична партія Німеччини ухвалила резолюцію з закликом зробити вулиці міст привабливішими для автомобілістів.
Партія, що притримується поглядів економічного лібералізму, вважає, що автівки важливі як прояв індивідуальної свободи та основа німецької економіки, а їх «демонізація» має виключно ідеологічне підґрунтя.
Читайте також: Німці не хочуть позбуватися автомобілів, тож в університетах створили «велосипедні кафедри»
Програма містить такі пункти:
- дозволити безкоштовне паркування в центрах міст, а там, де це неможливо, запровадити безлімітні паркувальні абонементи за прикладом 49-єврових проїзних на громадський транспорт;
- припинити «штучне» скорочення паркувальних місць, таке як парклети;
- ускладнити будівництво велодоріжок і пішохідних зон коштом автомобільних смуг, а саме — погоджувати велопішоходизацію вулиць виключно за згоди місцевих мешканців і бізнесів;
- скасувати загальні обмеження швидкості на трасах «заради безпечної та екологічної мобільності»;
- понизити вік отримання водійських прав із 18 до 16 років;
- зупинити плани ЄС щодо виведення з експлуатації дизельних автомобілів. Запевняють, що система торгівлі квотами на викиди і без того гарантує досягнення цілей щодо вуглецевих викидів;
- пришвидшити будівництво доріг, для чого будівельники мають працювати по три зміни, зокрема й у суботу, неділю і вночі;
- боротися з заторами створенням «зелених хвиль» — програмування світлофорів, що дозволяє їхати безперервно, не потрапляючи на червоне світло.
Документ уже розкритикували колеги з Соціал-демократичної партії. «ВДП не хоче нічого іншого, як популістично використати це питання перед виборами у федеральних землях. Вона протиставляє види транспорту один одному і демонструє повернення до 1970-х років з точки зору транспортної політики», — цитує представника соціал-демократів Детлефа Мюллера dpa.
Читайте також: Перед виборами в Німеччині партії спекулюють на «національній любові до автівок»
Більш того, до програми поставився скептично навіть Загальнонімецький автомобільний клуб. Там наголосили, що велодоріжки та велосмуги роблять вулиці безпечнішими, розділяючи транспортні потоки. Втім, підтримали зниження віку отримання водійських прав і покращення цифрового керування світлофорами.
- #Автомобіль
- #Німеччина
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
