Львівська асоціація велосипедистів створила онлайн-карту велопарковок та провела дослідження їхнього стану.
Під час цього дослідження виявили наступне:
- Більшість парковок має від двох до п’яти стійок, хоча є й місця з понад десятьма стійками та одиничні варіанти.
- Рекомендується встановлювати П-подібні конструкції з достатнім інтервалом, кожна з них дозволяє закріпити два велосипеди.
- Основна частина велопарковок зосереджена в історичному центрі та на прилеглих вулицях
- Однак на площі Коліївщини, що популярна серед велосипедистів, після реконструкції не залишилося жодної стійки, тому велосипеди часто прикріплюють до огорож навколо дерев
- Одна з українських торгових мереж біля кожного магазину має п’ять П-подібних стійок із нержавіючої сталі.
- Парковки встановлені на вулицях, де нещодавно проводилися ремонти, як-от на оновленій частині вул. Б. Хмельницького та вул. С. Бандери біля Політехніки.
- На Пекарській вулиці досі не встановлено жодної стійки, оскільки роботи по проєкту не завершені
- Великий приватний університет також встановив велопарковки для своїх студентів і відвідувачів.
Всі виявлені велопарковки нанесені на інтерактивну карту, де також можна переглянути фото кожної локації, кількість стійок, тип і зручність використання.
Нагадаємо, що «Хмарочос» розглядав питання того, чому попри розвинену, як для українських міст, велоінфраструктуру, велосипеди не стали надто популярним транспортом у Львові. Так основним недоліком цієї веломережі стала її розірваність. Їздити на велосипеді по ділянках без велодоріжок у Львові складно: нерівна бруківка, трамвайні рейки, мало місця між машинами на дорозі та припаркованими авто.
Також нагадуємо, що у 2023 роцібуло заплановано, що зі Львова до Жовкви через Куликів прокладуть суцільну велодоріжку
- #інфраструктура
- #Велосипед
- #Львів
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті