Гендиректорка Vivat пройшла «стажування» в «Аврорі» та поділилась враженнями – Forbes
Гендиректорка Vivat пройшла «стажування» в «Аврорі» та поділилась враженнями – Forbes

Гендиректорка Vivat пройшла «стажування» в «Аврорі» та поділилась враженнями – Forbes

СЕО та співвласниця видавництва Vivat Юлія Орлова попрацювала в одному з мультимаркетів мережі «Аврора» й розповіла, що її найбільше вразило в корпоративній культурі цієї компанії та який досвід вона б запровадила в книгарнях Vivat.

Юлія Орлова, Тарас Панасенко, колажЮлія Орлова розповіла про досвід «стажування» в одному з магазинів мережі «Аврора» і що б вона запровадила в книгарнях Vivat. Фото: Vivat, Facebook / Taras Panasenko

Орлова разом із СЕО «Укрпошти» Ігорем Смілянським і СЕО та співвласником мережі мультимаркетів «Аврора» Тарасом Панасенком узяла участь в експерименті Forbes і тимчасово змінила професію. Так, гендиректорка Vivat пройшла «стажування» в одному з магазинів мережі «Аврора» й поділилась враженнями та досвідом.

Насамперед Орлова відзначила відкритість, притаманну корпоративній культурі мережі мультимаркетів. Так, двері кабінету Панасенка відчинені для всіх співробітників, він проводить багато часу «в полі», а ще компанія організовує регулярні «здибанки». Під час таких зустрічей, які відбуваються двічі на тиждень. співробітники ставлять співзасновникам «Аврори» будь-які питання, а ті надають відповіді.

Читайте також: «Багато людей знову зацікавились книгами». Нащо видавництво Vivat створює власний мерч

«Можу сказати, що це така смілива штука. Ми також це робили, але приблизно раз на рік, я готувалась. А тут це настільки демократично, часто й системно – я точно це візьму для свого бізнесу», – поділилась Орлова.

Вона відзначила також те, що в «Аврорі» піклуються і про персонал, і про клієнтів, тобто відчувається, що на першому плані для компанії саме люди. Гендиректорка Vivat навела кілька прикладів, що свідчать про турботу, яка водночас не впадає в очі. Так, їй сподобалось, що в магазинах є компактні возики, які дозволяють комфортно переміщувати навіть важкі товари.

У торгових залах гості часто можуть обійтися без допомоги консультантів завдяки так званим «аврорчикам» – сканерам цін, що також видають інформацію про гарантійний термін на товари певних груп. До них відносять електроніку, електротовари, дрібну побутову техніку, товари для ремонту тощо.

Читайте також: Як видати хіт. Юлія Орлова розповідає, як Vivat обирає книги для друку

Загалом Орлова відзначила, що магазини мережі доволі технологічні. Це, як і загальна атмосфера, також робить свій внесок у те, щоб людина, яка приходить до магазину, йшла з нього задоволеною.

Тарас Панасенко теж пройшов схоже «стажування» в одній із книгарень Vivat. Він відзначив, що цей досвід допоможе «Аврорі», зокрема, краще позиціювати літературу, яка є в асортименті мережі. Також він звернув увагу на те, що робота в книгарні потребує більшої емпатії, адже гості таких магазинів частіше потребують консультацій.

  • Нагадаємо, раніше Юлія Орлова розповіла MC.today, як Vivat попри виклики продовжує працювати, видавати нові книги, влаштовувати зустрічі, відкривати книгарні в інших містах та допомагати армії. Повне інтерв’ю з очільницею видавництва можна прочитати тут.
Источник материала
loader