У КМДА розповіли, що об’єднали три мобільні застосунки на базі Контактного центру 1551.
Нагадаємо, що Контактний центр 1551 є частиною єдиної системи звернень до влади. Він приймає онлайн-запити від киян з питань життєдіяльності міста, які належать до компетенції КМДА. «Мобільний додаток керівника» розроблений для керівників районів міста, а «Чисте місто» призначений для інспекторів з благоустрою.
Об’єднання цих трьох сервісів має забезпечити оперативне виконання запитів киян: прибирання вулиць, прибудинкових та інших територій у районах столиці. Об’єднання застосунків значно скоротить час обробки звернень громадян і запровадить системний контроль за їх виконанням у Києві.
Потрібно оновити додаток, щоб скористатися новим можливостями.
Нагадуємо, що у «Києві Цифровому» є можливість створювати звернення до 1551.
- #1551
- #Київ
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті