Спрацьовує wow-ефект: співзасновники «Кібернетиків» розповіли про масштабування в регіонах
Спрацьовує wow-ефект: співзасновники «Кібернетиків» розповіли про масштабування в регіонах

Спрацьовує wow-ефект: співзасновники «Кібернетиків» розповіли про масштабування в регіонах

Співзасновники мережі магазинів електроніки «Кібернетики» Денис Савченко і Сергій Потьомкін розповіли, як вирішили масштабувати бізнес у невеликих містах та чому обрали стратегію створення wow-ефекту.

1 – Денис Савченко , 2 – магазин «Кібернетики», 3 – Сергій ПотьомкінДенис Савченко і Сергій Потьомкін розповіли про масштабування в невеликих містах. Фото: 1 – Денис Савченко , 2 – магазин «Кібернетики», 3 – Сергій Потьомкін

Після запуску в Херсоні компанія почала масштабуватися в містах Херсонської, Миколаївської та Одеської областей. У невеликих населених пунктах конкуренція була не такою жорсткою, адже в обласних центрах, наприклад, навряд чи можна було дивувати мешканців асортиментом або цінами. Але співвласники мережі одразу обрали формат «сервіс великих міст у маленьких містечках».

«Коли заходиш у невелике містечко, відкриваєш сучасний магазин із якісним ремонтом, стильними меблями, персоналом у брендованій формі, у покупців спрацьовує wow-ефект! Люди відчувають, що це щось нове й особливе», – пояснили засновники в інтерв’ю MC.today.

Читайте також: Як мережа «Кібернетики» налаштовує бізнес-процеси, щоб конкурувати на ринку електроніки

Савченко й Потьомкін розповіли, що їм від початку подобалося відкривати магазини в маленьких містах, адже вони одразу ставали популярними. Підприємці пригадали навіть випадок під час святкового відкриття в Новій Каховці, на яке запросили чимало українських зірок.

«Після нього містяни казали, що “Кібернетики” влаштували свято краще, ніж на День міста», – розповіли бізнесмени.

Мережа почала активно розвиватися за три роки до початку повномасштабного вторгнення. Перші торгові точки виходили на окупність приблизно за чотири місяці від моменту відкриття, згодом цей термін дещо збільшився. Станом на початок 2022 року компанія налічувала 55 магазинів, а після початку великої війни втратила 20 точок, які генерували основну частину прибутку (18 з них досі перебувають на тимчасово окупованих територіях).

  • Нагадаємо, раніше співзасновник «Кібернетиків» Сергій Потьомкін розповів, як компанія планує розвиватися у столиці та якої стратегії дотримується на цьому етапі.
Источник материала
loader